Vil ikke bytte weekend!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.186 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. oktober 2014

Anonym trådstarter

Hej alle.. 

Jeg står i en rigtig øv situation.

Min søn er ved sin far hver 2. weekend, og jeg har længe, virkelig længe, spurgt om det kan lade sig gøre at bytte weekender. Hvilket han ikke vil. Min begrundelse er at min familie aldrig rigtig har mulighed for at se min søn fordi weekenderne ligger som de gør. Udover det har jeg en kæreste der også har børn, dem har vi også i forskellige weekender, da hans eks partner heller ikke er interesseret i at bytte mere (hvilket hun indtil nu har sagt hun gerne ville. 

Er der noget hjælp at hente nogen steder? Eller er jeg bare nødt til at indfinde mig med at det er sådan det er ?

Håber nogen kan hjælpe.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2014

NatalieElizabeth

Nu står jeg ikke selv i samme situation som dig så jeg ved ikke hvor brugbart mit svar er. 

Umiddelbart vil jeg ikke tro at du kan tvinge ham til at bytte - ej heller tror jeg at det er noget du ville få medhold i hvis du gik videre med det men jeg er selvfølgelig ikke sikker da jeg, som sagt - ikke selv har prøvet det. 

Men når det så er sagt at det da super irriterende at han hverken er til at hugge eller stikke i. Giver han ingen begrundelse for hvorfor han ikke vil bytte? Det lyder til at han bare gerne vil være rasmus-modsat

Anmeld

27. oktober 2014

Anonym trådstarter

NatalieElizabeth skriver:

Nu står jeg ikke selv i samme situation som dig så jeg ved ikke hvor brugbart mit svar er. 

Umiddelbart vil jeg ikke tro at du kan tvinge ham til at bytte - ej heller tror jeg at det er noget du ville få medhold i hvis du gik videre med det men jeg er selvfølgelig ikke sikker da jeg, som sagt - ikke selv har prøvet det. 

Men når det så er sagt at det da super irriterende at han hverken er til at hugge eller stikke i. Giver han ingen begrundelse for hvorfor han ikke vil bytte? Det lyder til at han bare gerne vil være rasmus-modsat

Han siger at det er pga. hans arbejde, hvilket jeg ved ikke passer, da jeg kender en del inde på hans arbejde, som gerne vil bytte weekender med ham, så vi kan få det til at passe. Det der undre mig mest er at han selv har en kæreste med barn og de har også børnene i modsatte weekender. 

Så ja det virker nemlig som om han bare vil være rasmus-modsat. 

Det er virkelig frustrerende.. 

Anmeld

27. oktober 2014

Nystart

Jeg kender flere der har undersøgt det... Og der er faktisk ikke noget at gøre....

Anmeld

27. oktober 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria

Hvis han ikke vil bytte, så er der ikke noget at gøre. Man kan sige, når han nu alligevel kun har hver anden weekenden, ja så ville jeg nok også bare lade den ligge 

Anmeld

27. oktober 2014

PernilleogLouis

Her er den omvendt - faren vil gerne bytte weekender - jeg vil ikke også er der ikke noget at gøre ved det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.