Krampe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

290 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. oktober 2014

got2b

Ja, jeg vågnede hertil morgen ved en halv fem tiden, med en følelse af krampe i maven, har haft det før, men tænkte ikke videre over det, da jeg ik ku sove for det, bad jeg min kæreste om at hente to piller, en halv time efter jeg havde taget dem, sov jeg, er det normalt at få en slags krampe når man er gravid? Har en masse andre gener end dem. Hvad kan det være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2014

Bb2015

got2b skriver:

Ja, jeg vågnede hertil morgen ved en halv fem tiden, med en følelse af krampe i maven, har haft det før, men tænkte ikke videre over det, da jeg ik ku sove for det, bad jeg min kæreste om at hente to piller, en halv time efter jeg havde taget dem, sov jeg, er det normalt at få en slags krampe når man er gravid? Har en masse andre gener end dem. Hvad kan det være?

Hvor langt er du? For umiddelbart er min første tanke nogle plukkeveer, som jeg ihvertfald har oplevet i et par uger, hvor livmoderen bliver stram og hård og det er en ret ubehagelig følelse, men forskellige for alle, så vidt jeg ved. Jeg er i 20. uge 
Men synes helt sikkert du skal prøve at ringe til din læge og se om ikke han/hun kan give et mere definitivt svar 

Anmeld

28. oktober 2014

got2b

Michfich skriver:

Hvor langt er du? For umiddelbart er min første tanke nogle plukkeveer, som jeg ihvertfald har oplevet i et par uger, hvor livmoderen bliver stram og hård og det er en ret ubehagelig følelse, men forskellige for alle, så vidt jeg ved. Jeg er i 20. uge 
Men synes helt sikkert du skal prøve at ringe til din læge og se om ikke han/hun kan give et mere definitivt svar 

Jeg er i uge 17+3, og havde det i uge 15+? Før. Men troede plukkeveer, var når maven blev hård, for det er min tit. 

Ja, må se om jeg kan komme til imorgen (:

Anmeld

28. oktober 2014

TL89

Hej.

Jeg har selv haft sådan lidt kort varig krampe henover maven, hvor min læge sagde at det kunne man godt få når livmoderen vokser. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.