jeg er anonym, da pb er hemmeligt indtil videre.
jeg undskylder på forhånd, hvis det bliver rodet. 
min kæreste og jeg er påbegyndt pb. vi er i første cyklus.
mine cyklusser er meget svingende lige pt. jeg smed ppillerne i november 2011, og siden da, har mine cyklusser levet sit eget liv. de har været svingende. jeg gik én gang et helt år uden at have mens. efterfølgende gik der nogle måneder imellem. hele 2014 og slutningen af 2013 har de været regelmæssige og lagt mellem 28-30 dage, lige pånær de sidste to cyklusser. de har sprunget en mens over hver. dvs de har lagt på 56-60 dage cirka.
hvis jeg skal gå ud fra de 29 dage, som de i gennemsnit har lagt på i et års tid, er jeg 5+1 i dag. jeg havde forventet mens den 19. oktober, men har ikke haft et eneste symptom på det.
i denne cyklus har min kæreste og jeg haft sex næsten hver dag fra den 5. oktober til nu. udover mellem 11.-17 oktober, da vi ikke var sammen i den periode.
vi kan være heldige at have ramt æl, men også uheldige, at æl lå i den uge, vi ikke var sammen.
den 5. oktober da vi havde sex, begyndte jeg at bløde frisk blod. det var en smule kraftigt (ikke nok til at bruge tampon) og varede en time eller to. jeg troede, mens var kommet alt for tidligt, men det stoppede igen.
jeg plejer at kunne mærke min æl, og synes, jeg har kunnet mærke den to gange i denne cyklus
omkring den 5. oktober og i torsdags. i torsdags havde jeg, hvad jeg vil kalde det, æl slim. og nu er det blevet til mælkehvidt udflåd. der er ikke meget, men der er nok. det plejer jeg at få lige op til mens - men hvorfor så "æl slim" for 4 dage siden?
jeg var til læge og fik foretaget en GU, hvor hun tog nogle prøver og tilbagemeldte, jeg har celleforandringer, og skal derfor til gynækolog den 6. november - det kan vel også have noget at sige med mine svingende cyklusser.
jeg har pt ingen symptomer på hverken mens eller graviditet.
jeg har haft kvalme i perioder den sidste 1½-2 uger. men det kan også være ifølge en "sygdom", jeg har. i går aftes var jeg meget oppustet, så meget, det gjorde rigtig ondt (kunne ik holde ud at have en stram trøje på, der rørte min mave. min kæreste sagde, jeg lignede en i 5. måned). jeg havde tilmed en nivende fornemmelse helt nederst i venstre maveregion og ondt i lænden. for en uges tid siden havde jeg ømme bryster. ikke selve vorten, men brysterne, hvis min kæreste tog om dem, gjorde det ondt. ydermere har jeg fået en del luft i maven de sidste par dage
har jeg engang imellem op til mens, men ikke hver gang. jeg synes selv, jeg tisser meget - men drikker også meget, synes jeg selv. (2 liter dagligt cirka) og tisser minimum en gang hver time. har idag fået en kop kaffe, og har tisset 4 gange siden kl 10.
min sexlyst har været meget øget - men jeg tænker, det kan sagtens være ifølge af pb start. jeg har MEGET underlige madlyster. i weekenden havde jeg lyst til to utrolig mærkværdige ting som hvidløgsflûtes med vanilieis samt nougatis med popcorn og karamelsovs - min kæreste var ved at brække sig, da jeg sagde det. og det er jeg også selv nu, når jeg tænker på det. men det kunne også være, hvis jeg havde æl, at det er derfor - så får jeg syge lyster.
ville i teste, hvis i var i min situation? jeg vil helst ikke være et "test monster", der tester uafbrudt. jeg ved jo, mine cyklusser kan være svingende. men jeg vil jo være 5+1 i dag. kan også ske, min krop spiller mig et puds, fordi vi er gået i gang med pb i denne cyklus. jeg har både gået med tanken om at teste nu her (min mavefornemmelse siger negativ svar), men også at vente til jeg rammer 2. forventet mens, hvilket jeg gør den 16. november. men ville det ik også være rart at vide besked, inden jeg skal til gynækolog? jeg er meget frustreret piger!
jeg tænker, mange af jer, der er i gang med pb nu, slet ikke kan forstå, jeg ikke har testet endnu. men jeg har bare ikke lyst til at blive skuffet. men på den anden side, finder jeg jo aldrig ud af det, hvis ikke jeg tester.
hvis du nåede hertil, vil jeg sige tak for din tid! og unskyld, det blev så rodet..