"Rumpen i vejret"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

604 visninger
8 svar
6 synes godt om
27. oktober 2014

KThomsen

Jeg kan ikke huske hvor jeg læste det henne, men der var en der skrev om at hun lagde med rumpen i vejret i ca 15 min. efter sex. Men er det kun mens man har æl at man skal gøre det, eller er det hver gang men har sex man skal gøre det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2014

O&L

Jeg gjorde det kun i dagene omkring ÆL i ca 10 min og er begge gange blevet gravid og fået 2 børn ud af det .. men kan ikke sige om det LIGE præcis er pga det jeg blev gravid 

Anmeld

27. oktober 2014

modesty

Jeg kan ikke huske hvor jeg læste det henne, men der var en der skrev om at hun lagde med rumpen i vejret i ca 15 min. efter sex. Men er det kun mens man har æl at man skal gøre det, eller er det hver gang men har sex man skal gøre det?

Det har ingen effekt på graviditetschancerne om du stikker rumpen i vejret eller ej - det er en skrøne. 

for en positiv test til jer snarest.

Anmeld

27. oktober 2014

KThomsen

O&L skriver:

Jeg gjorde det kun i dagene omkring ÆL i ca 10 min og er begge gange blevet gravid og fået 2 børn ud af det .. men kan ikke sige om det LIGE præcis er pga det jeg blev gravid 

Det skal have et forsøg det koster jo heller ikke noget at ligge to-tre puder under rumpen

Anmeld

27. oktober 2014

KThomsen

modesty skriver:

Det har ingen effekt på graviditetschancerne om du stikker rumpen i vejret eller ej - det er en skrøne. 

for en positiv test til jer snarest.

Hehe, er villig til at tro på næsten hvad som helst for at få drømmebarnet

Anmeld

27. oktober 2014

Lililili

Vores læge anbefalede det... Så skrøne eller ej, prøv da, det gratis og nemt at prøve  vi gjorde det og venter nr. To 

Anmeld

27. oktober 2014

KThomsen

LiLyKa skriver:

Vores læge anbefalede det... Så skrøne eller ej, prøv da, det gratis og nemt at prøve  vi gjorde det og venter nr. To 

Det skal også prøves

Tror faktisk også på det

Anmeld

27. oktober 2014

stm2812

KThomsen skriver:

Kun omkring ægløsningstidspunktet. Men må nok desværre skuffe dig med at det er en skrøne. Sædcellerne skal nok finde vej. (Siger hende der lå med rumpen i vejret stort set efter hver gang i 2 år)

held og lykke med projektet

Anmeld

27. oktober 2014

KThomsen

stm2812 skriver:

Kun omkring ægløsningstidspunktet. Men må nok desværre skuffe dig med at det er en skrøne. Sædcellerne skal nok finde vej. (Siger hende der lå med rumpen i vejret stort set efter hver gang i 2 år)

held og lykke med projektet

Håber det virker for mig

rak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.