Til jer der har prøvet en SA! Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

664 visninger
12 svar
1 synes godt om
27. oktober 2014

Anonym trådstarter

Hej, jeg mistede desværre her for lidt over en uge siden, var 7+3 da jeg mistede  (Efter 25 måneders lang kamp) 

Jeg har blødt i 7 dage nu, hvilket jeg synes er meget?. Jeg/vi ønsker virkelig meget at blive gravide igen! Så mit spørgsmål er..

1: hvor mange dage blødte i, da i mistede?

2: hvor lang tid gik der til i blev gravid igen, efter aborten? 

Håber nogen vil dele deres erfaringer med mig, har virkelig brug for at høre noget godt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej, jeg mistede desværre her for lidt over en uge siden, var 7+3 da jeg mistede  (Efter 25 måneders lang kamp) 

Jeg har blødt i 7 dage nu, hvilket jeg synes er meget?. Jeg/vi ønsker virkelig meget at blive gravide igen! Så mit spørgsmål er..

Håber nogen vil dele deres erfaringer med mig, har virkelig brug for at høre noget godt. 

Ingen?

Anmeld

27. oktober 2014

Baby15

Her tog det 2 måneder at blive gravid igen fra sa. 

blødte 14 dage. 

Var ca 6+? 

Anmeld

27. oktober 2014

frkanonym

Anonym skriver:

er ked af, i har mistet. sender en masse kram til jer 

jeg har selv haft to SAer. ingen af gangene planlagt graviditet. første gang var jeg på ppiller, og vidste ikke, jeg var gravid. men jeg blødte kraftigt i 16 dage.

et år efter blev jeg gravid igen. og jeg blødte kraftigt i 21 dage. jeg var 7+2.

Anmeld

27. oktober 2014

Fra2-3..Håb

Jeg fik også en SA da jeg var 7+3.. 

Blødte i 14 dage (meget i starten og efter en uge var det kun pletblødninger)

Det er desværre ikke lykkedes at blive gravid igen endnu, tror nok jeg er på 6 cyklus efter.

Anmeld

27. oktober 2014

Købmagerkonen

Anonym skriver:

Det gør mig virkelig ondt for dig! Jeg kan sagtens huske hvor ked af det jeg selv var i lang tid efter. Jeg selv var ca 6+6 i november 2013 da jeg aborterede, og jeg blødte i en lille uges tid... Det er først nu jeg er blevet gravid igen (fandt ud af det i starten af oktober), så det tog næsten et år.

Jeg håber du hurtigt holder op med at bløde og at det går hurtigere for jer med at få en ny positiv test

Anmeld

27. oktober 2014

Lrm

Jeg blødte i ca. 6 uger og er på 10 cyklus nu, så er desværre ikke blevet hurtig gravid efter. Selvom jeg havde nem ved det de andre gange!!

Anmeld

27. oktober 2014

thedreamer

Jeg mindes at jeg blødte i ca 1,5-2 uger. SA i Januar - ikke gravid endnu 

Anmeld

27. oktober 2014

Mor til F

Anonym skriver:

Jeg oplevede en SA med tvillinger i september måned 2013 Var 8+0 da det skete. Jeg blødte i 9 dage. 

Var en af de heldige,  som blev gravid igen ved første ægløsning efter aborten Og nu er jeg mor til en lille prinsesse, Freia,  født den 04.07.2014 

Vil ønske jer alle sammen held og lykke med at blive gravide igen 

Anmeld

1. november 2014

hygsomme

Vi havde en SA da jeg var 11+4 (efter 2,5 års kamp) - vi blev gravide efter 4 mdr. Jeg er idag 6+6, så jeg håber den bliver her denne gang

efter vores SA blødte jeg i ca. 14 dage. Krydser finger for at det lykkedes for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.