Kan i se nogen streg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

439 visninger
8 svar
2 synes godt om
27. oktober 2014

Anonym trådstarter

Hej alle jeg har taget denne test idag! Jeg kan se en meget svag streg. Især når den er i rigtig lys. 

Jeg har sat en tændstik der hvor stregen er. Men som sagt er den meget meget svag... Jeg skulle til at smide testen ud, da jeg så den som negativ. Og kom så i bedre lys og der så jeg den svage streg. Kan i se den på billedet? Ellers må jeg teste igen om nogen dage!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Nej  

Anmeld

27. oktober 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Nej  

Den er også meget svag. Kan kun se den når jeg står i ordenligt lys! Kan godt se billedet er svært at se noget på! Jeg må se om nogle dage igen!  Tak for dit svar jeg tager det roligt, for er den der ikke så prøver vi bare igen!

Anmeld

27. oktober 2014

nielsen80

Kan godt se den - selvom den er svag.

For den bliver mere synlig de næste par dage.

Anmeld

27. oktober 2014

WilliamDSTN

Anonym skriver:

Hej alle jeg har taget denne test idag! Jeg kan se en meget svag streg. Især når den er i rigtig lys. 

Jeg har sat en tændstik der hvor stregen er. Men som sagt er den meget meget svag... Jeg skulle til at smide testen ud, da jeg så den som negativ. Og kom så i bedre lys og der så jeg den svage streg. Kan i se den på billedet? Ellers må jeg teste igen om nogen dage!!

Synes godt nok ikk jeg kan se noget, men som du siger prøv igen om et par dage

Anmeld

27. oktober 2014

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

Kan godt se den - selvom den er svag.

For den bliver mere synlig de næste par dage.

Krydser også! Havde ellers slået ud af hovedet jeg kunne være gravid, da jeg har testet før, og kun vist negativ! Og stadig ikke har fået mens, så her igår og idag har jeg haft brystspændinger. Så tænkte jeg, nu tester du, så viser den nok negativ! Så havde den denne svage streg. Tør ikke håbe. Har lige fået fjernet min spiral, så kontaktede lægen i torsdags, for at hører ang negativ test og ingen mens. Hun sagde så at jeg skulle bare blive ved, for det var ikke sikkert min krop lige kan finde ud af hormon balancen! Og at min mens godt kan udeblive grundet udtagning af spiral! Så tør ikke helt håbe! Men  for det er rigtig!

Anmeld

27. oktober 2014

Stjerneskud84

Kan desværre heller ikke se noget... 

Anmeld

27. oktober 2014

Anonym trådstarter

Har prøvet at tage et bedre billede. Som sagt kan jeg selv se en meget svag streg! Men prøver igen om nogle dage hvis det er!

Anmeld

27. oktober 2014

Anonym trådstarter

Så fik jeg taget ordenligt billede af testen! Jeg kan selv se den! Hva med jer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.