Römer king plus, hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
9 svar
1 synes godt om
27. oktober 2014

Lukas&Liam<3

Hvor længe har jeres børn kunne sidde i römer king plus 9-18kg stolen?

sagen er den at jeg har 2 drenge lukas 21 mdr og liam på 8 mdr.

vi skal ha ny autostol til liam og overvejer om han skal ha storebrors også vi køber en anden stol som Lukas kan bruge længere tid frem. Er det ikke smartest? Men hvilken?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2014

Palaja

Synes Liam er for lille til at skifte stol endnu. Jeg ville holde ham i babystolen så længe som overhovedet muligt. Min datter sad i hendes til hun var 14 mdr. Lillebror skiftede stol da han var 10 mdr, men sidder stadig bagudvendt.

Men det vigtigste du er kigge efter er vægten. Når jeres ældste vejer 18 kg skal han skifte til næste stol, som oftest er en selepude med ryg. Vi har rømer kid plus til min datter. Hun er 4,2 år og er lige skiftet til denne stol for 14 dage siden. Umiddelbart virker det til at være en god stol. Hun har indtil nu siddet i en bagudvendt 9-18 kg stol, og hun skifter kun fordi hun nu vejer 18 kg 

Anmeld

27. oktober 2014

Lukas&Liam<3

Palaja skriver:

Synes Liam er for lille til at skifte stol endnu. Jeg ville holde ham i babystolen så længe som overhovedet muligt. Min datter sad i hendes til hun var 14 mdr. Lillebror skiftede stol da han var 10 mdr, men sidder stadig bagudvendt.

Men det vigtigste du er kigge efter er vægten. Når jeres ældste vejer 18 kg skal han skifte til næste stol, som oftest er en selepude med ryg. Vi har rømer kid plus til min datter. Hun er 4,2 år og er lige skiftet til denne stol for 14 dage siden. Umiddelbart virker det til at være en god stol. Hun har indtil nu siddet i en bagudvendt 9-18 kg stol, og hun skifter kun fordi hun nu vejer 18 kg 

Men har store børn, liam vejer 10,7 og er 76 lang, hans hoved går kun lige til kanten på autostolen, så den er lige på kanten til at være for lille..

men er det smarteste ikke at købe en 9-36 stol til Lukas?

Anmeld

27. oktober 2014

Palaja

Lukas&Liam<3 skriver:

Men har store børn, liam vejer 10,7 og er 76 lang, hans hoved går kun lige til kanten på autostolen, så den er lige på kanten til at være for lille..

men er det smarteste ikke at købe en 9-36 stol til Lukas?

Det er selvfølgelig helt op til dig  Jeg har ikke erfaring med 9-36 kg stolen, tror man skal passe på med dem dog. Men nu er Lukas jo ikke baby men en dreng på 2 år, så man ikke sådan en stol kunne være fin til ham. Prøv at kigge på autostol.dk, der er rigtig meget Info. 

Anmeld

27. oktober 2014

Lukas&Liam<3

Palaja skriver:

Det er selvfølgelig helt op til dig  Jeg har ikke erfaring med 9-36 kg stolen, tror man skal passe på med dem dog. Men nu er Lukas jo ikke baby men en dreng på 2 år, så man ikke sådan en stol kunne være fin til ham. Prøv at kigge på autostol.dk, der er rigtig meget Info. 

Ville nemlig heller ikke købe en 9-36 stol til liam når han er så lille. Synes ikke de sidder godt i den

bliver jo nød til at skifte når hoved går til kanten på stolen, der er den jo for lille

Anmeld

27. oktober 2014

Happiness

Vi står i samme situation. Vores Lukas (104cm og 16,3kg, 3år) skal rykke op i en 18-36kg autostol her snart, og lillesøster skal snart ud af babyautostolen (76cm og 9,2kg, 8mdr) Vi venter dog til januarudsalget Så håber vi på hun ikke vokser mange cm inden da!

Men vi har netop også købt en 9-36kg autostol til min bil, til Lukas. Og den sidder han rigtig godt i. Og vi kan endnu bruge selerne i den, så det er fedt, at vi skal vente lidt endnu med bilens sele

Anmeld

27. oktober 2014

Lukas&Liam<3

Happiness skriver:

Vi står i samme situation. Vores Lukas (104cm og 16,3kg, 3år) skal rykke op i en 18-36kg autostol her snart, og lillesøster skal snart ud af babyautostolen (76cm og 9,2kg, 8mdr) Vi venter dog til januarudsalget Så håber vi på hun ikke vokser mange cm inden da!

Men vi har netop også købt en 9-36kg autostol til min bil, til Lukas. Og den sidder han rigtig godt i. Og vi kan endnu bruge selerne i den, så det er fedt, at vi skal vente lidt endnu med bilens sele

Hvilken 9-36kg stol har i?

har kigget på rømers evola nemlig, kan godt lide den rømer king vi har nemlig og synes de minder meget om hinanden

Anmeld

27. oktober 2014

spj

Min datter på 4,5 kan stadigvæk godt sidde i rømer King plus. Hun gør det dog kun på vej hjem fra børnehave når far henter. (Han har firmabil og kun plads til en, så derfor er rømeren altid i hans, så han kan hente en af børnene).

Hun var 3,5 da hun kom i næste autostol, for så overtog lillebror rømeren. 

Tror måske jeg ville købe den 9-36 kg og sætte storebror i den. Synes jeg har hørt at det kun er i starten og slutningen af perioden de kan passe den, at den ikke er så god. (Er det til at forstå.) der er jo stor forskel på en der kan passe den ved 9 kg og en på 36 kg.

Anmeld

27. oktober 2014

LouiseEm

Min søn er snart 4, lidt over 100 cm høj og vejer 17 kilo - og han sidder stadig i sin Vi skal dog snart rykke en størrelse op.

De må sidde i den til de vejer 18 kilo, eller til deres hovede stikker op over kanten 

Anmeld

27. oktober 2014

Lukas&Liam<3

spj skriver:

Min datter på 4,5 kan stadigvæk godt sidde i rømer King plus. Hun gør det dog kun på vej hjem fra børnehave når far henter. (Han har firmabil og kun plads til en, så derfor er rømeren altid i hans, så han kan hente en af børnene).

Hun var 3,5 da hun kom i næste autostol, for så overtog lillebror rømeren. 

Tror måske jeg ville købe den 9-36 kg og sætte storebror i den. Synes jeg har hørt at det kun er i starten og slutningen af perioden de kan passe den, at den ikke er så god. (Er det til at forstå.) der er jo stor forskel på en der kan passe den ved 9 kg og en på 36 kg.

Nej jeg forstod det faktisk slet ikke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.