Kunne I mærke da I blev gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.179 visninger
10 svar
1 synes godt om
26. oktober 2014

Rengyduck

... Og i så fald, hvordan føltes det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2014

migxher

Næ 

Anmeld

26. oktober 2014

Bare-mig

Ja begge gange - jeg havde en fornemmelse af der "skete noget" og det murrede i underlivet. Og så vidste jeg også bare jeg var gravid med det samme - ved ikke hvorfor men det gjorde jeg bare

Anmeld

26. oktober 2014

Rengyduck

Bare-mig skriver:

Ja begge gange - jeg havde en fornemmelse af der "skete noget" og det murrede i underlivet. Og så vidste jeg også bare jeg var gravid med det samme - ved ikke hvorfor men det gjorde jeg bare

Fantastisk  Hvor langt var du henne?

Undskyld mine spørgsmål, men jeg har bare en sær fornemmelse i kroppen ... jeg er godt klar over, at det formentlig er indbildning men det er nu alligevel hyggeligt 

Anmeld

26. oktober 2014

Bare-mig

Føler mig helt tosset ved at skrive dette.  men første gang sagde jeg til min mand efter sex - jeg tror du gjorde mig gravid - det kunne jeg bare mærke. Det var slet ikke meningen og virkelig dårlig timet, så bestemt ikke en ønske situation, eller et håb fra min side siden jeg fik den følelse ( jeg var også på P-piller)

Anden gang så havde jeg det igen på fornemmelsen. Jeg blev indlagt med smerter ( for galdesten) ca. 1 uge efter sex og jeg nægtede at tage morfin fordi jeg bare vidste jeg var gravid - selvom der var negative teste på sygehuset og de sagde jeg ikke var gravid. 

Anmeld

26. oktober 2014

Bare-mig

Rengyduck skriver:

Fantastisk  Hvor langt var du henne?

Undskyld mine spørgsmål, men jeg har bare en sær fornemmelse i kroppen ... jeg er godt klar over, at det formentlig er indbildning men det er nu alligevel hyggeligt 

Hov glemte helt at skrive at jeg håber din intuition er rigtigt

Anmeld

27. oktober 2014

Rengyduck

Bare-mig skriver:

Hov glemte helt at skrive at jeg håber din intuition er rigtigt

Tusind tak Det håber jeg også. Det kunne være så dejligt med et lille nyt liv 

Anmeld

27. oktober 2014

Rengyduck

Bare-mig skriver:

Føler mig helt tosset ved at skrive dette.  men første gang sagde jeg til min mand efter sex - jeg tror du gjorde mig gravid - det kunne jeg bare mærke. Det var slet ikke meningen og virkelig dårlig timet, så bestemt ikke en ønske situation, eller et håb fra min side siden jeg fik den følelse ( jeg var også på P-piller)

Anden gang så havde jeg det igen på fornemmelsen. Jeg blev indlagt med smerter ( for galdesten) ca. 1 uge efter sex og jeg nægtede at tage morfin fordi jeg bare vidste jeg var gravid - selvom der var negative teste på sygehuset og de sagde jeg ikke var gravid. 

Det er en helt fantastisk historie! Det er utroligt, hvad kroppen kan fortælle én - selv inden videnskaben kan gøre det samme 

Anmeld

27. oktober 2014

Ciss

Jeg mærkede, når ægget satte sig fast. Føltes omtrent som et insektbid invendig og blev fulgt af en lille blødning. Det passede begge gange, og jeg har ikke på noget andet tidspunkt nogensinde mærket det samme, så jeg er rimelig sikker på, at det var det, jeg mærkede.

Anmeld

27. oktober 2014

Hertz

Rengyduck skriver:

... Og i så fald, hvordan føltes det? 

Tænkte ikke selv over at det var fordi jeg var gravid men fik en knude i brystet lige omkring da ægget satte sig fast må det ha været og ca halvanden uge efter gik jeg til lægen med det fordi den blev øm, det viste sig at være en mælkeknude og hun tog en test som viste en svag streg, og det var inden mens skulle være kommet. Det var halvandet år siden jeg stoppede amning af min datter. Og så har mine bryster bare været ømme og vokser hver eneste dag lige siden den knude kom og er 17+2 i dag, er gået fra en a-skål til D-skål allerede.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.