g-test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.504 visninger
25 svar
8 synes godt om
26. oktober 2014

babyprojekt

Hej piger 

Jeg står og skal på ferie i den uge, hvor jeg skal teste.

Mit spørgsmål er : 

Må man have digitale g-test med til udlandet? Har en clearblue med uge indikator. Den vil jeg godt have med. Men må man??? Tænker om tollen vil sige noget til den? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2014

Krydserfingre

babyprojekt skriver:

Hej piger 

Jeg står og skal på ferie i den uge, hvor jeg skal teste.

Mit spørgsmål er : 

Må man have digitale g-test med til udlandet? Har en clearblue med uge indikator. Den vil jeg godt have med. Men må man??? Tænker om tollen vil sige noget til den? 

Hvis det er håndbagagen ved jeg ikke men hvis det er i den store kuffert der skal tjekkes ind så må den godt. 

ellers har de nok også test i det land du skal til

Anmeld

26. oktober 2014

babyprojekt

Pigeeeeen skriver:

Hvis det er håndbagagen ved jeg ikke men hvis det er i den store kuffert der skal tjekkes ind så må den godt. 

ellers har de nok også test i det land du skal til

Skal til tenerife. 

Jo men det bare lidt træls i det, at det med mine sviger forældre, og tror ikke vi kommer til at undslippe dem. Men ellers må jeg jo bare vente til jeg kommer hjem. Eller købe de der små test streger 

Anmeld

27. oktober 2014

Krydserfingre

babyprojekt skriver:

Skal til tenerife. 

Jo men det bare lidt træls i det, at det med mine sviger forældre, og tror ikke vi kommer til at undslippe dem. Men ellers må jeg jo bare vente til jeg kommer hjem. Eller købe de der små test streger 

Der har de dem også

du kan vel godt sige du lige skal på apoteket hvis u kommer forbi et også gå ind selv og købe det. Folk plejer ikke at stalke en når man skal på apoteket for det kan være "pige ting" såsom tamponer eller bare hovedpine piller/diarré piller osv. 

Anmeld

27. oktober 2014

babyprojekt

Pigeeeeen skriver:

Der har de dem også

du kan vel godt sige du lige skal på apoteket hvis u kommer forbi et også gå ind selv og købe det. Folk plejer ikke at stalke en når man skal på apoteket for det kan være "pige ting" såsom tamponer eller bare hovedpine piller/diarré piller osv. 

Ellers må kæresten gå ind efter dem

Det faktisk lidt en dum test dag 

Anmeld

27. oktober 2014

Lrm

I den store kuffert kan du sagtens ta testen i!!

er i tvivl om håndbagage!!

Anmeld

27. oktober 2014

babyprojekt

Lrm skriver:

I den store kuffert kan du sagtens ta testen i!!

er i tvivl om håndbagage!!

Uden de vil gå i den tror du? 

Anmeld

27. oktober 2014

Mother-love

Du må godt have den i din kuffert. Men hvis du er bange for de vil kigge din kuffert. Hvilket jeg bestemt ikke tror de gør. Så køb nogle alm. Tests for dem tjekker de ihvertfald ikke .

Anmeld

27. oktober 2014

babyprojekt

Du må godt have den i din kuffert. Men hvis du er bange for de vil kigge din kuffert. Hvilket jeg bestemt ikke tror de gør. Så køb nogle alm. Tests for dem tjekker de ihvertfald ikke .

Det vil jeg gøre så 

Anmeld

27. oktober 2014

Lrm

babyprojekt skriver:

Uden de vil gå i den tror du? 

Ja tror bestemt ikke de siger noget til man har g test med i den store kuffert pøj pøj med testen!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.