Gjort et kup på flyverdragt ( tror jeg )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Rockertand skriver:

Jeg gav 250inkl. for vores, hvilket også er en god pris for en næsten ny, og portoen er jo herredyr, for den er pænt tung.

Jeg fik hende pruttet ned fra 300 til 250 kr på bagagerums markede, så sparede portoen. 

Jeg syntes også at det var en fin pris! Især fordi der bare var rigtig mange der solgte brugte flyverdragter! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2014

Kvist

StineW79 skriver:

Jeps ude i centret! Det er der igen d 9/11. Overvejer at se om jeg ka få lov til at møde lidt sener på arbejde den dag, for jeg har et KÆMPE  lager af ting i kasser, jeg godt ku sælge.

Men jeg ska "desvære" møde kl 16 i Tarm, og det slutter jo først kl 15, også ska der pakkes sammen osv.

Hvornår er det nu du har termin? X

Hehe, så så jeg den godt derude.. Men gik pænt videre - lillesøster er jo ikke engang født endnu 

Jeg fik mig købt lidt mere til min Wiinblad samling, og en lille bil til Albert i bestikkelse - så han ikke gik og pillede ved det hele  Hvilket så bare resulterede i at han kørte med bilen på det hele istedet   

Ja, tænker også det er et rigtig godt sted at have en bod.. Der kommer mange mennesker.. Og det er indendørs..

Jeg har termin den 26/11.. Har dog aftalt med hende at hun kommer et par uger før 

Anmeld

27. oktober 2014

StineW79

Kvist skriver:

Hehe, så så jeg den godt derude.. Men gik pænt videre - lillesøster er jo ikke engang født endnu 

Jeg fik mig købt lidt mere til min Wiinblad samling, og en lille bil til Albert i bestikkelse - så han ikke gik og pillede ved det hele  Hvilket så bare resulterede i at han kørte med bilen på det hele istedet   

Ja, tænker også det er et rigtig godt sted at have en bod.. Der kommer mange mennesker.. Og det er indendørs..

Jeg har termin den 26/11.. Har dog aftalt med hende at hun kommer et par uger før 

Så ka du jo arve den, hvis det er!Har faktisk vildt mange ting hvis der er noget du mangler. Du siger bare til! 

Der var bare mange der solgt viinblad, stod og kiggede på fade/ skåle osv flere steder. Theis stemmer desværre imod x

Anmeld

27. oktober 2014

Kvist

StineW79 skriver:

Så ka du jo arve den, hvis det er!Har faktisk vildt mange ting hvis der er noget du mangler. Du siger bare til! 

Der var bare mange der solgt viinblad, stod og kiggede på fade/ skåle osv flere steder. Theis stemmer desværre imod x

Er hvis ved at have det jeg skal.. Har svært ved at begrænse mig 

Men vil helt klart have dig i tankerne.. Det kunne jo være jeg kom i tanke om noget mere jeg ikke kan undvære..

Måske bleer/klude i pigefarver? Har godt nok en kæmpe stak, i blå - hun er nok ligeglad..

Uha, Morten sys også det er noget gammelt lort.. Men trods det har jeg da formået at få 5 vaser, 3 platter, 2 fade, 4 frokosttallerkner, 2 skåle og en lysestage smuglet ind af døren.. Samt min nye krydderikrukke jeg købte i går, den tror jeg så ikke han har set endnu  Han gider slet ikke kommentere det mere  

Anmeld

27. oktober 2014

modesty

Har købt denne fede flyverdragt brugt til Alberte på 2 år i dag, og syntes jeg har gjort et kup på den! 

Men hva tror i jeg har givet? Vh stine

Rettelse: Hov, jeg så at du havde svaret. 

Den er rigtig fin.

Anmeld

27. oktober 2014

Trekløver(:

StineW79 skriver:

Har købt denne fede flyverdragt brugt til Alberte på 2 år i dag, og syntes jeg har gjort et kup på den! 

Men hva tror i jeg har givet? Vh stine

Den er fin. 350 kr. ?

Anmeld

27. oktober 2014

StineW79

M_V skriver:

Den er fin. 350 kr. ?

Fik den til 250 kr, og den ser helt ny ud, så det er bare fedt. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.