hjælp hvad er det her?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.982 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. oktober 2014

Anonym trådstarter

Det skal sige at han har været hos sin far siden i fredags, og lige er kommet hjem, og i fredags der havde han ikke disse 

og hans bror har været med ham, og har heller intet fået af dem 

jeg vil bare gerne vide om nogen måske ved hvad det er? eller om jeg må et smut til lægen i morgen, han siger de klør noget så gevaldigt og der er jo mange, der er på begge inderlår, men det her er værst . . 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Loppebid tænker jeg lige umiddelbart. Vh stine

Anmeld

26. oktober 2014

L-Mortil3

Anonym skriver:

Det skal sige at han har været hos sin far siden i fredags, og lige er kommet hjem, og i fredags der havde han ikke disse 

jeg vil bare gerne vide om nogen måske ved hvad det er? eller om jeg må et smut til lægen i morgen, han siger de klør noget så gevaldigt og der er jo mange, der er på begge inderlår, men det her er værst . . 

Billedet er lidt uskarpt, men det ligner insekt bid, loppe, sengelus etc

Anmeld

26. oktober 2014

esioul

Anonym skriver:

Det ligner loppebid. 

Har han dyr?

Anmeld

26. oktober 2014

WilliamDSTN

Anonym skriver:

Jeg tænker det er myggestik, de er ligsom for store og røde til at ære loppebid, men alle mennesker reagere jo anderledes så det kunne jo godt være loppebid 

Anmeld

26. oktober 2014

Anonym trådstarter

nej han har ikke selv dyr  

men ringede ham lige op og spurgte om de havde været nogen steder med dyr, og igår var de til en fødselsdag og de havde hun og kat, så ja det er nok højst sandsynligt loppebid desværre 

men heldigvis går sådan noget da i sig selv igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.