Vil lige høre jeres mening..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. oktober 2014

Anonym trådstarter

Jeg har fået bækkenløsning og er 19+3

Jeg har fået lavet en mulighedserklæring så jeg laver næsten ingenting på jobbet (sosu hjælper, plejehjem), men jeg går meget på arbejdet og min arbejdstid er stadig 8-15. Sidst på eftermiddagen er jeg helt færdig i mit bækken og har ondt. Når jeg så når til weekenden har jeg rigtig mange smerter og kan stort set ikke noget.

Så er mit spørgsmål om hvad I synes jeg skal gøre, skal jeg bede om at komme ned i tid eller blive sygemeldt helt?

Min læge siger at jeg skal tænke på mig selv og baby.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Da jeg var gravid med Alberte blev jeg deltids sygemeldt og med en begrænsning på hvor mange børn ( bosted for handicappet børn) jeg måtte tage op, tage i bad osv. Det fungerede rigtig fint for mig, da jeg ville ha haft rigtig svært ved at gå hjemme i flere mdr'er inden jeg sku gå fra på barsel 8 uger før termin. Vh stine

Anmeld

26. oktober 2014

BSB

Jeg synes godt, du kan tillade dig at melde dig syg - det er ikke i orden at du skal gå og have ondt. Du skal jo netop passe på dig selv og den lille .

God bedring!  

Anmeld

26. oktober 2014

M (:

Jeg tror jeg ville bede om en deltidssygemelding og så tage den derfra. Går det bedre ville jeg så fortsætte og bliver det fortsat værre ville jeg bede om en hel sygemelding. Hverken du eller dine kollegaer er tjent med, at du kun kan yde 50% af det forventede sidst på ugen pga. smerter. Så heller lidt ned i tid og så har du overskud til at arbejde de timer du er afsted.. 

Anmeld

26. oktober 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Det er også vigtigt at du siger fra! Nu ved jeg ikke om skridtene kan mindskes på nogen måde? Jeg har selv været næsten det samme i gennem. Jeg sagde fra hvis jeg mærkede det blev for meget. Så sagde jeg at en anden måtte gøre... Eller at jeg lige havde brug for at sidde ned, så jeg evt kunne tage noget stillesiddende arbejde for dem i stedet. Vi havde en masse frem og tilbage kørsel af borgere i kørestol og der måtte jeg sige at jeg max kunne gå frem og tilbage en gang. Ligesom at jeg helst ikke ville gå helt ned af gangene. 

Ellers må du gå ned i tid.

Anmeld

26. oktober 2014

OneNight

Jeg er selv udekørende sosu assistent  og havde mange problemer med mit bækken så jeg var sygemeldt i 3 uger da jeg slet ikke kunne rejse mig fra sengen... Jeg kom til fys og er nu tilbage på arbejde men har dog de bedste kollegaer og en skøn leder der har "oprettet" en kontor stilling til mig så jeg den sidste uge kun dokumentere og andre kontor ting ��

Anmeld

26. oktober 2014

Anonym trådstarter

Tusind tak for svar alle sammen. Jeg ser det lige an den kommende uge med og så kan det være jeg tager en snak med min leder og læge om en evt deltidssygemelding. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.