de bedste veninder<3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

311 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. august 2009

BetonSlotsPrinsesserne

har to veninder der bare elsker Astrid så meget.. nu mener de så at vi skal til at træne- veninderne og mig..
men efter som jeg ikke rigtig har nogle penge er det jo umuligt for mig..
men nejnej... det koster 500,- for 12 gange, og vupti det betaler de da.. :O
øh hvad, jeg kan jo aldrig betale tilbage -nejnej, det gør du ved at vi får kvalitetstid samm med dig og Astrid..

det da nogle skønne veninder???!

men har ikk sagt ja endnu, for syns det er at nasse på ens veninder, hva jeg ikk kan li'!!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2009

Vingummien

Astrids-mor skriver:

har to veninder der bare elsker Astrid så meget.. nu mener de så at vi skal til at træne- veninderne og mig..
men efter som jeg ikke rigtig har nogle penge er det jo umuligt for mig..
men nejnej... det koster 500,- for 12 gange, og vupti det betaler de da.. :O
øh hvad, jeg kan jo aldrig betale tilbage -nejnej, det gør du ved at vi får kvalitetstid samm med dig og Astrid..

det da nogle skønne veninder???!

men har ikk sagt ja endnu, for syns det er at nasse på ens veninder, hva jeg ikk kan li'!!!!!!!!

Ej hold da op, det er da sødt af dem altså, gid jeg havde sådan nogle veninder.

Det er ikke at nasse da det er dem der har forslået det og selv tilbudt det. Det er jo ikke sådan at du har spurgt om de ville det, så syntes du skal tage i mod det, for de viser virkelig hvor højt de elsker dig.

Og du skal da nok engang få råd eller finde på noget andet så du kan gøre gengæld det er jeg sikker på.

Anmeld

22. august 2009

MetteT

Ej hvor er det da bare nogle dejlige veninder du har dig der....
Jeg kan godt følge dig i hvordan du har det, men tror bestemt ikke de havde tilbudt det hvis ikke de mente du sku ta imod det... Så ta imod det med kyshånd og kvalitets tid..  Og kom du afsted med dine dejlige veninder..

Knus Mette

Anmeld

22. august 2009

Trolde_mor

suanne85 skriver:

Ej hold da op, det er da sødt af dem altså, gid jeg havde sådan nogle veninder.

Det er ikke at nasse da det er dem der har forslået det og selv tilbudt det. Det er jo ikke sådan at du har spurgt om de ville det, så syntes du skal tage i mod det, for de viser virkelig hvor højt de elsker dig.

Og du skal da nok engang få råd eller finde på noget andet så du kan gøre gengæld det er jeg sikker på.

Fuldstændig enig. Det er jo simpelthen bare fantastisk sødt af dem, og du er umådelig heldig at have veninder der elsker dig så højt

Jeg syntes du skal tage imod, og på den måde vise hvor meget du elsker dem og vil nyde kvalitetstid sammen med dem..
Og ja, så kan du jo betale dem tilbage på anden vis end med penge, ved at være en god veninde - hvilket jeg er sikker på du er..
Meget kan ikke købes for penge,og de skal nydes i fulde drag

Anmeld

22. august 2009

Pige2009

Du skal da klart tage imod deres tilbud. Så kan du betale tilbage med en hyggelig middag og aften, hvor du lejer en eller to tøsefilm eller bare hygger over en kæmpe slikskål!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.