brætspil til pige ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.560 visninger
13 svar
1 synes godt om
26. oktober 2014

SANIE89

Profilbillede for SANIE89

Hvilke spil vil i anbefale til en pige på 6 år som først starter i skole næste år. Un viser en lille smule interesse for bogstaver og kan skrive lidt af efter hvis man skriver noget. Det samme med tal hun kan tælle til en 20 stykker. (Ingen dårlige kommentarer om det) 

Jeg tænker nogle gode læringsspil i julegave ville Være gode. Men hvilke kan i anbefale til hendes alder. Det skal Være brætspil. 

Kom med jeres ideer  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2014

SANIE89

Slet ingen der har ideer til læringsspil for 6 årige pige 

Anmeld

26. oktober 2014

De3Guldklumper

SANIE89 skriver:

Hvilke spil vil i anbefale til en pige på 6 år som først starter i skole næste år. Un viser en lille smule interesse for bogstaver og kan skrive lidt af efter hvis man skriver noget. Det samme med tal hun kan tælle til en 20 stykker. (Ingen dårlige kommentarer om det) 

Jeg tænker nogle gode læringsspil i julegave ville Være gode. Men hvilke kan i anbefale til hendes alder. Det skal Være brætspil. 

Kom med jeres ideer  

Her spiller vi 

hvem er hvem

uno

31

labyrinth

vildkatten

matador junior

tegn og gæt

myrertuen

yatzy

safari School 

det var lige dem jeg kunne komme på. Mine unger er 6 & 5 år

Anmeld

26. oktober 2014

lineog4

Synes de fleste læringsspil jeg lige kommer i tanke om forudsætter bogstavskendskab.

Men i tiger har de vendespil med bogstaver - et hit

Så er der sådan tælle puslespil, men det er jo ikke et brætspil.

Hvis godt jeg må tænke udover bogstaver og tallæring, så er vildkatten godt, afrikas stjerne, zoopanik (der skal kan faktisk kunne doble), hvem er hvem (begreber).

Så kan man også lave nogen selv, fx billedlotteri med rim, domino med tal. Osv.

Nå ja og så yatzy, og er det for svært så dyre yatzy.

Anmeld

26. oktober 2014

Frk_Louise

Kom med jeres ideer  

Vildkatten

Skæg med bogstaver-spillet

Junior Matador (eller Monopoly?)

Tegn og gæt

Anmeld

26. oktober 2014

Pinkrose

SANIE89 skriver:

Kom med jeres ideer  

Jeg syntes de der bræt spil med hr skæg

der er vidst både et med bogstaver og tal  

Anmeld

26. oktober 2014

lineog4

Denisep skriver:

Jeg syntes de der bræt spil med hr skæg

der er vidst både et med bogstaver og tal  

Må indrømme jeg synes det med bogstaver er svært. Købte det for at bruge i min klasse og vi lagde det væk efter en gang, har spillet det to gange her hjemme og der bliver aldrig spurgt efter det.

Anmeld

26. oktober 2014

SANIE89

Har kigget på de 2 med hr skæg men de må ikke Være svære. Må ned i butikkerne og se hvad der er kan se flere anbefaler vildkatte.  Hvad er det for et spil ?

Anmeld

26. oktober 2014

Alexander&Lærke

Her spiller vi 

vildkatten disney

junior matador

uno

vendespil

kalaha

ja det er mest dem min 7 årig er til. 

Anmeld

26. oktober 2014

Frk_Louise

SANIE89 skriver:

Har kigget på de 2 med hr skæg men de må ikke Være svære. Må ned i butikkerne og se hvad der er kan se flere anbefaler vildkatte.  Hvad er det for et spil ?

http://www.br.dk/faetter-br-butik/familiespil-braetspil-og-spillekort/spil-til-boern/vildkatten?id=859416

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.