Hvad er chancen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

811 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. oktober 2014

Anonym trådstarter

Min kæreste har været afsted mens heg har haft æl og har vi overhovedet en chance 

havde sex lørdag aften og positiv for æggeløsning på mine teste onsdag, og sexede igen da han kom hjem lørdag 

kan ægget måske nå at blive befrugtet selvom det er nået ned til livmoderen, og kan det overhovedet nå at sætte sig fast, min lutheal fase svinger mellem 14-17 dage 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2014

Baby15

Altså ifølge scanning er jeg blevet gravid søndag, hvor min mand og jeg sidst var sammen fredag, så kom han hjem søndag aften hvor vi ikke laver noget. Og har ikke været sammen med andre  

så det burde kunne lade sig gøre  

Anmeld

26. oktober 2014

migxher

Desvære er chancen nok ikke stor

så skal sæden jo have overlevet fra lørdag og helt til onsdag hbor du testet positiv og æl. Det er 4 dage. Fra æl har ægget Ca 24 timer at blive befrugtet så lørdag igen er det jo for sent.

Anmeld

26. oktober 2014

Anonym trådstarter

migxher skriver:

Desvære er chancen nok ikke stor

så skal sæden jo have overlevet fra lørdag og helt til onsdag hbor du testet positiv og æl. Det er 4 dage. Fra æl har ægget Ca 24 timer at blive befrugtet så lørdag igen er det jo for sent.

Har du nok ret i, tænkte bare æl først kom de 24-36 timer efter positiv test, så håbede at ægget kun var nået ned til sidste del af æggelederen eller kun lige var kommet ud i livmoderen og måske kunne nå at blive befrugtet men kan godt se chancerne nok ikke er så store 

Anmeld

28. oktober 2014

Anonym trådstarter

Baby15 skriver:

Altså ifølge scanning er jeg blevet gravid søndag, hvor min mand og jeg sidst var sammen fredag, så kom han hjem søndag aften hvor vi ikke laver noget. Og har ikke været sammen med andre  

så det burde kunne lade sig gøre  

Dvs i var sammen fredag hvor du havde æggeløsning om søndagen? Har set det var søndag og ikke lørdag, og går der 24 timer fra positiv test havde jeg først æggeløsning om torsdagen så tænker det er lang tid fra søndag til torsdag, men måske vi er heldige alligevel. Og uheldigt det skulle ramme lige i den uge og lige på det tidspunkt  

Anmeld

28. oktober 2014

Baby15

Anonym skriver:

Dvs i var sammen fredag hvor du havde æggeløsning om søndagen? Har set det var søndag og ikke lørdag, og går der 24 timer fra positiv test havde jeg først æggeløsning om torsdagen så tænker det er lang tid fra søndag til torsdag, men måske vi er heldige alligevel. Og uheldigt det skulle ramme lige i den uge og lige på det tidspunkt  

Altså, jeg ved sæd kan overleve 6 dage i sædsøen, men det kommer jo an på kvaliteten osv.  

Anmeld

28. oktober 2014

Anonym trådstarter

Baby15 skriver:

Altså, jeg ved sæd kan overleve 6 dage i sædsøen, men det kommer jo an på kvaliteten osv.  

Sæd søen? Det har jeg aldrig hørt før, det må du uddybe  

Anmeld

28. oktober 2014

Baby15

Anonym skriver:

Sæd søen? Det har jeg aldrig hørt før, det må du uddybe  

http://mgmb2010.wikispaces.com/file/view/Kønsorganer_BTT.pdf

side to til højre  

sædsø er vist i figuren 

Anmeld

28. oktober 2014

Anonym trådstarter

Baby15 skriver:

http://mgmb2010.wikispaces.com/file/view/Kønsorganer_BTT.pdf

side to til højre  

sædsø er vist i figuren 

Ej hvor spøjst  Sætter tingene i nyt perspektiv og forklarer nogle ting tak for oplysningen 

Anmeld

29. oktober 2014

Baby15

Anonym skriver:

Ej hvor spøjst  Sætter tingene i nyt perspektiv og forklarer nogle ting tak for oplysningen 

Det var så lidt  

mulige et lille udklip fra biologi bogen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.