Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SDD skriver: Ej hvor spændende! Så er ventetiden Bare så hård. Godt det ikke er mig, jeg var gået ud af mit gode skin af utålmodighed. I fortjener det bare så! Meget!!
Ej hvor spændende! Så er ventetiden Bare så hård. Godt det ikke er mig, jeg var gået ud af mit gode skin af utålmodighed.
I fortjener det bare så! Meget!!
Jeg når nok også at blive sindsyg
Tusind tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
grinny skriver: Så langt så godt. Er nu blevet insemineret med 8 mio. sædceller Har ikke haft ægløsning, men sådan lige om lidt kunne han se Han skannede kun hurtigt så han kunne ikke sige om nr. 2 var stort nok, men det var der i hvert fald endnu Yaaay, så langt
Så langt så godt.
Er nu blevet insemineret med 8 mio. sædceller
Har ikke haft ægløsning, men sådan lige om lidt kunne han se
Han skannede kun hurtigt så han kunne ikke sige om nr. 2 var stort nok, men det var der i hvert fald endnu
Yaaay, så langt
Krydser alt jeg kan for dig I fortjener det så meget
o1Mutte skriver: Krydser alt jeg kan for dig I fortjener det så meget
Hvordan går det med dig?
grinny skriver: Tusind tak Hvordan går det med dig?
Stille og roligt Er begyndt at læse Fifty shades of Grey for at få tiden til at gå
o1Mutte skriver: Stille og roligt Er begyndt at læse Fifty shades of Grey for at få tiden til at gå
Haha, så utålmodig tror jeg dog ikke at jeg bliver
Pøj pøj med det.. Skal selv teste den 8 så håber vi får to positive test. Krydser!! Jeg er dog ikke i behandling endnu, men hvis der ikke er sket noget i dette år begynder vi i 2015
ville bare sige pøj pøj, jeg hæpper på dig!!
grinny skriver: Ja, 30-50%
Ja, 30-50%
Øv
jeg fik lagt op d.22 13 mio trods han var syg men der skal kun en celle til!
Miia90 skriver: Øv jeg fik lagt op d.22 13 mio trods han var syg men der skal kun en celle til!
Ja heldigvis kun 1
Her levere han rigtig mange, de kan bare ikke svømme - i alt var det 90 mio.
Lrm skriver: Pøj pøj med det.. Skal selv teste den 8 så håber vi får to positive test. Krydser!! Jeg er dog ikke i behandling endnu, men hvis der ikke er sket noget i dette år begynder vi i 2015 ville bare sige pøj pøj, jeg hæpper på dig!!
Hyggeligt, så kan vi jo følges
Vi må krydse dobbelt op
grinny skriver: Jeg skal lave ik' og en ski' Og så håber vi bare på 2 streger d. 9 november
Jeg skal lave ik' og en ski'
Og så håber vi bare på 2 streger d. 9 november
Så må han jo lave arbejdet, for der sker jo ikke noget ved at lave lidt hjemmerul også
Krydser for dig!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128