IUI uden passage skylning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

292 visninger
1 svar
0 synes godt om
25. oktober 2014

mpr

Ja det var meningen at jeg skulle have haft en passage skylning her i sidste uge, men da jeg lå der med benene i vejret så brød jeg sammen både fordi det gjorde ondt at hun roede rundt dernede (skal til gyn fys på tirsdag så må vi se hvorfor det gør ondt?) men helt mentalt kunne jeg heller ikke overskue det og jo mere hun fik forklaret som de jo skal før de må gøre noget så brød jeg bare sammen og hun ville så ikke lave den hvis jeg fik det så skidt... 

Jeg forstår ikke hvad der sker i mit hoved og det er virkelig frustrerende at jeg ikke bare kan bide i det sure æble og få overstået det.. Jeg er meget bange for at skulle starte op på IUI i næste måned hvis denne gang ikke lykkes for min nåleskræk har bare også taget ekstremt meget til og ved jeg vil skulle stikke mig Gonal F i 3 dage og så æl sprøjten.. Og så ved jeg heller ikke hvordan hele IUI'en bliver lavet.. 

Frygter sådan at jeg finder ud af at jeg ikke har passage på et senere tidspunkt og jeg derfor har presset mig selv rigtig langt ud når det var umuligt..?

Er der ikke nogen der kan prøve at kører mig lidt ned for jeg har virkelig brug for det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2014

CH2012

mpr skriver:

Ja det var meningen at jeg skulle have haft en passage skylning her i sidste uge, men da jeg lå der med benene i vejret så brød jeg sammen både fordi det gjorde ondt at hun roede rundt dernede (skal til gyn fys på tirsdag så må vi se hvorfor det gør ondt?) men helt mentalt kunne jeg heller ikke overskue det og jo mere hun fik forklaret som de jo skal før de må gøre noget så brød jeg bare sammen og hun ville så ikke lave den hvis jeg fik det så skidt... 

Jeg forstår ikke hvad der sker i mit hoved og det er virkelig frustrerende at jeg ikke bare kan bide i det sure æble og få overstået det.. Jeg er meget bange for at skulle starte op på IUI i næste måned hvis denne gang ikke lykkes for min nåleskræk har bare også taget ekstremt meget til og ved jeg vil skulle stikke mig Gonal F i 3 dage og så æl sprøjten.. Og så ved jeg heller ikke hvordan hele IUI'en bliver lavet.. 

Frygter sådan at jeg finder ud af at jeg ikke har passage på et senere tidspunkt og jeg derfor har presset mig selv rigtig langt ud når det var umuligt..?

Er der ikke nogen der kan prøve at kører mig lidt ned for jeg har virkelig brug for det 

Jeg kan ikk som sådan fortælle så meget, da jeg endnu ikk har stået i din situation med at skulle få skyllet igennem.

Men jeg tænker at det måske ville være en god idé at skrive ned hvad det er der panikker dig.

Og så gå det igennem og få noget fornuft med over. Tænk over hvad du "mister" ved ikk at få foretaget den skylning.

Omvendt hvis du panikker over tanken hvad du mister, så tænk mere på at det er noget du blot skal igennem. Og så forsøg at slap af. Lav mindfulnessøvelser, træk vejret meget dybt, forsøg at slap af... Du spænder formentlig helt vildt i underlivet og derfor har det måske gjort ekstra ondt..

Tænk på at dem som udføre dette er professionelle og vil dig/jer det bedste

Jeg håber på det bedste for jer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.