Hej...
Jeg er ny her, men er dog kommet til 4. cyklus. Ikke held ind til nu, men håber meget :-D
Jeg er i den rigtige utålmodige fase. Jeg er gået to dage over tid (har en MEGET regelmæssig mens på 27 dages cyklus) og jeg vil så gerne have svar på om vi er så heldige, at den er der i denne måned. Jeg har fået troen på det lidt tilbage nu efter, at vi havde sex i morges og det ikke påvirkede til at begynde mens. Den er ellers den bedste måde at få det til at starte, hvis man venter på det.
nå tilbage til sporet :-) Hvorfor tager jeg ikke bare en test tænker i? hmmm... jo, jeg har været så 'dum', at love kæresten at vente med at test til jeg er gået én uge over tid, da vi ikke skal bruge unødige penge på tests.
Men symptomer... manglende mens, prutter/dårlig rumlende mave, sult (har ikke følt sult regelmæssigt pga. tidligere depression for 1 1/2 år siden, så vildt dejlig følelse!!!) og tisser oftere end jeg plejer. Ift at jeg skulle have mens, så er jeg i overraskende godt humør.
Alligevel kommer der små mens-symptomer hist og pist, men de forsvinder lige så hurtigt som de kommer...
Jeg ved, jeg har lovet min kæreste at vente en uge, men kan jeg ikke tillade mig at diskutere med ham om at teste onsdag morgen, da jeg skal til tandlægen onsdag og derved evt kunne tage mundhygiejne med tandlægen der.. Har hørt at man skulle være ekstra udsat for huller under graviditet. Eller skal jeg gøre som lovet og vente til fredag morgen?
Tak fordi din opmærksomhed :-)
Anmeld