Den bedste veninde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. august 2009

TbCp

Ville bare lige fortælle om min dejlige veninde.

Hun ved godt hvordan vi bøvler med Livas nattesøvn, så da vi igen en nat hade været oppe rigtig mange gange (natten mellem torsdag og fredag) ringede hun og spurgte om hun ikke skulle tage Liva om natten så vi kunne få sovet!!!

Hvor er det bare dejligt med sådan en veninde!

Måtte bare lige dele det med jer

Vi fik sovet til kl. 8 hvor vi var nødt til at stå op da vi fik hele familien til Livas fødselsdagsbrunch kl 10. Men en hel nat uden afbrydelser ahhhhh deeeejligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2009

Bubbi

TbCp skriver:

Hun ved godt hvordan vi bøvler med Livas nattesøvn, så da vi igen en nat hade været oppe rigtig mange gange (natten mellem torsdag og fredag) ringede hun og spurgte om hun ikke skulle tage Liva om natten så vi kunne få sovet!!!

Vi fik sovet til kl. 8 hvor vi var nødt til at stå op da vi fik hele familien til Livas fødselsdagsbrunch kl 10. Men en hel nat uden afbrydelser ahhhhh deeeejligt

Åhh kan man ønske sig noget bedre. Sådanne personer er guld værd i sit liv

Anmeld

22. august 2009

Vingummien

TbCp skriver:

Hold da op hvor skønt, hvornår er det hun har fødselsdag, det er da ikke i dag er det?

Anmeld

22. august 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Super dejlig veninde du har... du er godt nok heldig

Anmeld

22. august 2009

TbCp

suanne85 skriver:

Hold da op hvor skønt, hvornår er det hun har fødselsdag, det er da ikke i dag er det?

Nej det er først på mandag
Holdt fødselsdag for familien idag og imorgen kommer legekammeraterne til fødselsdag

Anmeld

22. august 2009

Vingummien

TbCp skriver:

Nej det er først på mandag
Holdt fødselsdag for familien idag og imorgen kommer legekammeraterne til fødselsdag

Nårh oki. Pyhhhaaaa troede lige jeg ikke havde fået sagt tillykke og det hele kunne lige ligne mig

Anmeld

22. august 2009

MetteT

Ej hvor dejligt... Skønt med sådan en veninde...
Hold fast i hende...

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.