Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvad kan jeg regne med? Jeg har meget ustabile cyklusser, og aner derfor ikke hvornår jeg har æl, så besluttede at teste både for æl og graviditet pga øget udflåd. Men så var de begge positive, eller det tror jeg da Æl og graviditet har begge været negative indtil de så samme dag, begge bliver positive, har testet en uges tid og havde sidst mens i start/midt september
hvad betyder det så lige
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det betyder muligvis, at du er gravid En positiv g-test siger vel det hele En ægløsningstest kan hvis positiv ved graviditet.
Så tillykke med det Det er jo så nok lidt svært at regne ud, hvor langt du er henne, hvis sidste mens var i starten af sept. Så har du muligvis haft en lidt lang cyklus, ellers ville jeg nok forvente en mere tydelig streg på g-testen
Anonym skriver: Hvad kan jeg regne med? Jeg har meget ustabile cyklusser, og aner derfor ikke hvornår jeg har æl, så besluttede at teste både for æl og graviditet pga øget udflåd. Men så var de begge positive, eller det tror jeg da Æl og graviditet har begge været negative indtil de så samme dag, begge bliver positive, har testet en uges tid og havde sidst mens i start/midt september hvad betyder det så lige
Synes æl testen ser negativ ud, men g testen er da fint positiv Går ud fra, at g testen er den med
Tillykke med graviditeten
Tillykke!
det er noget med at æl-testen måler et hormon der er næsten magen til det g-testen måler. Så du kan sagtens teste positiv må begge
BabyFreia skriver: Synes æl testen ser negativ ud, men g testen er da fint positiv Går ud fra, at g testen er den med Tillykke med graviditeten
Det er omvendt
Det er den med smiley som er positiv æl test
Bak skriver: Det betyder muligvis, at du er gravid En positiv g-test siger vel det hele En ægløsningstest kan hvis positiv ved graviditet. Så tillykke med det Det er jo så nok lidt svært at regne ud, hvor langt du er henne, hvis sidste mens var i starten af sept. Så har du muligvis haft en lidt lang cyklus, ellers ville jeg nok forvente en mere tydelig streg på g-testen
Må prøve at teste igen om et par dage
SDD skriver: Tillykke! det er noget med at æl-testen måler et hormon der er næsten magen til det g-testen måler. Så du kan sagtens teste positiv må begge
Tak, tester igen om nogle dage, troede bare de digitale var mere sikre
Du kan sagtens have ÆL selv om du er gravid.
Netop herfor at nogle har mens i starten af deres graviditet. Det er også set før at nogle er blevet gravid selv om de var gravid i forvejen.
Så tillykke med spiren
Hvis du vil vide hvor langt du henne inden lægebesøg, kan du evt bruge clearblue g-test med uge indikator
Tillykke her fra
Opdatering, har nu undladt at drikke meget væske og ventet flere timer, og taget ny test, de er nu begge meget negative, så er sikker på det nok har været en æl tak for hjælp alke, synes også det var meget mystisk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128