Køn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
5 svar
3 synes godt om
24. oktober 2014

Anonym trådstarter

Hvor langt skal man være henne, for at se kønnet? Er der chance for det ved nf-scanning, eller er det førets efter uge 14? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Nej kønnet har ikke udviklet sig nok på det tidspunkt. Det ligner begge indtil ca 14+. Derfor har de fleste private steder garanti fra der. Nogle først 15+. 

Anmeld

25. oktober 2014

anonym10101

Man kan ikke se kønnet ved nf, nogle tror at man kan ved nogle specielle tegn men ifølge de tegn skulle min datter så havde været en dreng 

Jeg så køn, meget tydeligt enda, 15+5 ved en kønscanning i KBH for 400kr.

Anmeld

25. oktober 2014

Mor til F

Anonym skriver:

Hvor langt skal man være henne, for at se kønnet? Er der chance for det ved nf-scanning, eller er det førets efter uge 14? :-)

Det er for tidligt,  at se køn til NF scanning.  Jeg betalte for en kønsscanning hos Scanningsklinilkken i København,  da jeg var 14 + 4 Ingen tvivl om,  at jeg ventede en lille pige  

Anmeld

25. oktober 2014

Louise-Nicki-buddi

Jeg kunne heller ikke få det afvide ved nf scanningen . 

Men da jeg var præcis 14 uger henne betale vi for en scanning og fandt ud af vi ventet os en lille baby  dreng 

Anmeld

25. oktober 2014

Kvist

Altså de to dejlige damer der scannede mig til NF, så kønnet allerede der i uge 12.. De sagde dog ikke noget om det til os, da chancerne for det er rigtigt så tidligt er små..

Så til MD var det de samme som scannede, og der fortalte de at de glædede sig til at se om det stadig var det køn de havde set til NF..

Og ja, det var stadig en lille pige vi venter.. Så de kunne godt se det i uge 12..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.