Julehjælps kurve inspirations Update.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

237 visninger
0 svar
10 synes godt om
24. oktober 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja jeg har jo tidliger oprettet en tråd om inspiration til hva der sku i et par kurve til julehjælpen.dk.

Mine veninder og jeg er jo gået i gang med at lave et par kurve, også kom vi på iden med at spørge nogle lokale butikker om de evt ku være intresseret i at gi et par donationer. Er blevet totalt positivt overrasket over hvor gavmilde butiksindehaverne er!

Vi har fået foræret 4 flotte julesokker og 4 store hjulehjerter fra en butik.

2 par vater til moren, fra en anden butik

En bærepose med kalendergaver fra en bogbutik.

En bærepose med shampo/ boblebad 10stk, 2 elefanthuer, 2 alm huer, 3 par vanter, en sej trøje, 2x hårspænder og skistrømper. 

Slagteren gir 2 luksus spegepølser, som jeg ka hente slut nov.

Har fået lovning på at ka hente en kasse med spændene blandet ting, fra en anden butik i løbet af næste uge.

Har et par mails ude, som jeg er blevet opfordret til at sende, hvor så butikkerene/svømmehallen osv vil svare tilbage hurtigst muligt. Fedt! 

Og helt ærlig hvor er det vildt at folk bare er så villige til at donere, til fuldstændig fremmede folk. Syntes det er fedt at der stadig er så mange med hjertet på rette sted! 

Når kurvene er færdige i nov, sætter jeg self et par billeder ind!

Men tænkte at dette måske ku være med til at vække andres lyst til måske også at gi sig i kast med at lave et par kurve, og måske enda ture spørge de lokale butikker om donationer... Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.