Mærke liv - hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
10 svar
3 synes godt om
24. oktober 2014

Linkaa

Hejsa ��

hvornår begyndte I at mærke liv? Er selv 8+4 og synes jeg mærker små bitte puf lige over skambenet?! 

Hilsen Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2014

PST

Linkaa skriver:

Hejsa ��

hvornår begyndte I at mærke liv? Er selv 8+4 og synes jeg mærker små bitte puf lige over skambenet?! 

Hilsen Line

Er første gangs gravid og mærkede første gang liv lige i starten af uge 17

Anmeld

24. oktober 2014

got2b

Jeg er første gangs gravid, og mærkede liv i uge 15+5, og er idag 16+6, men ikke så tit jeg mærker det (:

Anmeld

24. oktober 2014

foto på lærred

Jeg tror, at jeg var omkring uge 19 ved første graviditet før jeg rigtig kunne mærke liv.

Mvh

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk 

Julegaven til manden der har alt

Anmeld

24. oktober 2014

lillespir26

Jeg havde også tidligt de der luft bobler/ vibrationer men når du kommer længer hen Bliver de kraftigere også er du ikke i tvivl 

Anmeld

24. oktober 2014

Julie0802

Er første gangs gravid og mærkede liv 18+5. tror altså ikke det er baby, da du så vil være den kvinde som mærker baby tidligere end nogensinde. Den har slet ikke nok kræfter til at sparke endnu

Anmeld

24. oktober 2014

Linkaa

Da jeg ventede min første mærkede jeg liv lige før uge 17. Det er også usandsynligt tidligt, men kan ikke rigtig forestille mig der er luft i livmoderen? Men pyt��

Anmeld

24. oktober 2014

L&V

Første gang var jeg små 20 uger henne og 2. Gang 24 uger.

Fosteret er ganske få millimeter og du vil ik kunne mærke det endnu, desværre 

Anmeld

24. oktober 2014

Rockertand

Linkaa skriver:

Da jeg ventede min første mærkede jeg liv lige før uge 17. Det er også usandsynligt tidligt, men kan ikke rigtig forestille mig der er luft i livmoderen? Men pyt��

Der er rigtig mange organer, der flytter på sig nu, din livmoder trækker blod til sig og bliver større, dine tarme påvirkes af hormonerne, og de reagerer markant anderledes på dette, de flytter sig langsomt, og der er et andet miljø, heriblandt ændres din tarmperistaltik og tarmluften er også med til at trykke, så alt i alt er det ikke underligt, at der er uro i understellet.

Anmeld

24. oktober 2014

migxher

16+ men det er umuligt at drt er baby du mærker. Fosteret bevæger sig ikke en gang endnu. Drt er sikkert luft i maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.