Kan man

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

696 visninger
10 svar
3 synes godt om
24. oktober 2014

Anonym trådstarter

Kan n få lavet fliser i køkken gulvet? min mand siger nej og nu vil spørge jer? Jeg synes det vil være så praktisk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2014

biniek

Anonym skriver:

Kan n få lavet fliser i køkken gulvet? min mand siger nej og nu vil spørge jer? Jeg synes det vil være så praktisk.

det er muligt.

men jeg kan ikke lide det

Anmeld

24. oktober 2014

pussekat

Anonym skriver:

hejsa

du kan da godt får filser i køkke gulvet da man kan da hvad man vil 

Anmeld

24. oktober 2014

missehxx

Ja vi har i hvert fald fliser i køkkenet og der hvor vi spiser �� min mand er murer så han har selv lavet det �� han siger det er der mangen der har ��

Anmeld

24. oktober 2014

bøllen

Anonym skriver:

Om man kan bruge fliser altså klinker som køkkengulv ?? 

Hvorfor skulle man ikke kunne det ???

Anmeld

24. oktober 2014

BSB

Ja man kan så . Og det er vildt praktisk, når man spilder noget!

Anmeld

24. oktober 2014

Nystart

Ja snildt.....

Vi valgte det dog fra til fordel for et lækkert klik gulv der ligner fliser men som er nemmere at ligge og holde 

Anmeld

24. oktober 2014

L&V

Hvis du mener klinker så ja det er da hvis meget normalt at ha i sit køkken men fliser vil jeg mene høre til udendøre

Anmeld

25. oktober 2014

Elgaard73

Selvfølgelig kan man det. Det er der da mange der har.

Personligt er jeg så ikke en fan af det, selv om at jeg syntes at det ser flot ud. Syntes at de er for hårde for fødder og ben at gå på (jeg tilbringer meget tid i mit køkken ). Har man børn i kravle alderen, er det enormt hårdt for deres hænder og knæ. Samt at de slår sig betydeligt mere, når de tilter.

Og spilder man noget, syntes jeg at det er skide upraktisk med furerne. Har f.eks en veninde som har tabt et glas rødbeder på hendes og det ser bare ikke pænt ud. Det kan kun reddes, ved at brække gulvet op og ligge nyt.

Anmeld

25. oktober 2014

Anonym trådstarter

Jeg uddyber lige. Det er fordi jeg har fundet de flotteste mosaik men min mand tror og synes ikke at det vil virke godt på et gulv. Det vil blive glat siger han. Men hvad siger i ? Mosaik gulve : ) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.