Ligamentsmerter ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.941 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. oktober 2014

JH12

Hvor sidder/sad jeres ligamentsmerter i graviditeten? 

Jeg har simpelthen så ondt i hofter og lår/ben, særligt aften/nat at jeg ikke kan holde ud af være nogen steder.. Er er lidt i tvivl om det er ligamentsmerter.. Så jeg frygter virkelig det væreste, især efter at have været igennem en MA og sen abort.  

Håber i vil svare.. På forhånd mange tak. :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2014

JH12

Slet ingen? 

Anmeld

24. oktober 2014

JH12

Op :-)

Anmeld

24. oktober 2014

Rockertand

JH12 skriver:

Jeg har simpelthen så ondt i hofter og lår/ben, særligt aften/nat at jeg ikke kan holde ud af være nogen steder.. Er er lidt i tvivl om det er ligamentsmerter.. Så jeg frygter virkelig det væreste, især efter at have været igennem en MA og sen abort.  

Der er jo desværre ikke nogen, der kan give dig garanti for, at det går godt denne gang, men vi kan da håbe.

Mine har altid siddet samme sted som veerne, nemlig i lysken og nedadtil i benene.

Anmeld

24. oktober 2014

JH12

Rockertand skriver:

Der er jo desværre ikke nogen, der kan give dig garanti for, at det går godt denne gang, men vi kan da håbe.

Mine har altid siddet samme sted som veerne, nemlig i lysken og nedadtil i benene.

Det var også ment som et spørgsmål på hvor jeres ligamentsmerter sad henne? 

Anmeld

24. oktober 2014

Mor til F

JH12 skriver:

Mine sad i lysken, men var heldigvis ikke så slemt. 

Til gengæld fik jeg voldsomme plukveer og bækkenløsning av! 

Anmeld

24. oktober 2014

May86

Jeg har noget i den ene hofte, som kan irritere/gør ondt i forskellige situationer. Det stråler lidt ned i låret, men om det er ligamentsmerter eller en form for bækkenløsning kan jeg ikke sige dig.

men irriterende er det. Kan være svært at sidde med udad eller indadroteret hofte, ligge på den hofte gør også ondt, hvis sengen er for hård (vores er udemærket, men sover bedst på den modsatte side nu - så noget må jeg underbevidst lægge mærke til det om natten).

Anmeld

24. oktober 2014

JH12

May86 skriver:

Jeg har noget i den ene hofte, som kan irritere/gør ondt i forskellige situationer. Det stråler lidt ned i låret, men om det er ligamentsmerter eller en form for bækkenløsning kan jeg ikke sige dig.

men irriterende er det. Kan være svært at sidde med udad eller indadroteret hofte, ligge på den hofte gør også ondt, hvis sengen er for hård (vores er udemærket, men sover bedst på den modsatte side nu - så noget må jeg underbevidst lægge mærke til det om natten).

Ved heller ikke om det er ligament smerter men det tænker jeg, da det går ned i lårene..

Anmeld

24. oktober 2014

May86

JH12 skriver:

Ved heller ikke om det er ligament smerter men det tænker jeg, da det går ned i lårene..

Kan godt være, men det er ihvertfald vældig ubehageligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.