Er det planlagt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

694 visninger
10 svar
2 synes godt om
24. oktober 2014

Anonym trådstarter

Skulle starte p piller når jeg fik min mens og vi valgte ikke at beskytte os inden, vi havde snakket om at hvis jeg blev gravid ville vi beholde, fik aldrig min mens..

ville i mene det var planlagt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2014

Happiness

Ja, det ville jeg mene.

I har jo bevist valgt ikke at beskytte jer, og har snakket om "konsekvensen".

Lyder til I begge gerne vil have et barn, men ingen rigtig sætter ord på. Lidt ala "sker det, så sker det"

Anmeld

24. oktober 2014

Nystart

Ja....

Anmeld

24. oktober 2014

modesty

Anonym skriver:

Skulle starte p piller når jeg fik min mens og vi valgte ikke at beskytte os inden, vi havde snakket om at hvis jeg blev gravid ville vi beholde, fik aldrig min mens..

Al ubeskyttet sex er planlagt, eller dumt.

Anmeld

24. oktober 2014

Anonym trådstarter

Tak piger

vi har bare hele tiden sagt han ikke var "planlagt som sådan"

er egentlig bare ked af at have et uplanlagte barn som vi egentlig havde snakket om, hvis i forstår..

han er 8 måneder nu og har fået spiral efterfølgende  

Anmeld

24. oktober 2014

Mor til F

Anonym skriver:

Hvis ikke i har beskyttet jer,  så ja, det er planlagt.  

Anmeld

25. oktober 2014

Anonym trådstarter

BabyFreia skriver:

Hvis ikke i har beskyttet jer,  så ja, det er planlagt.  

Tak måske vi har brugt det lidt som"undskyldning" for at få 2 tætte børn uden nogen rigtig kunne sige noget

Anmeld

25. oktober 2014

Mor til F

Anonym skriver:

Tak måske vi har brugt det lidt som"undskyldning" for at få 2 tætte børn uden nogen rigtig kunne sige noget

Det er da også helt fint De kan jo få en masse glæde af hinanden, når de er tætte

Anmeld

25. oktober 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Kan det ikke være lige meget? Jeg er blevet planlagt gravid tre gange ved først tænkelige mulighed, så for mig vil ubeskyttet sex være lig med stor sandsynlighed for graviditet, og så er det vel planlagt. Har man sværere ved at blive gravid, virker det måske knap så oplagt og planlagt, men man ved da, at muligheden for graviditet er til stede. 

Jeg synes bare, det dybest set er ligegyldigt, når barnet er velkomment, om man har erklæret, at nu er PB i gang og købt tusind æl-tests, eller om man har ladet tilfældet råde som jer. Er der nogen, der afkræver jer et svar om det? Og hvorfor er det vigtigt? Barnet er jo lige  velkomment, og det vedkommer vel ikke andre, om der var tale om detailplanlægning eller "nu ser vi, hvad der sker." 

Anmeld

25. oktober 2014

lineog4

Anonym skriver:

Tak piger

vi har bare hele tiden sagt han ikke var "planlagt som sådan"

er egentlig bare ked af at have et uplanlagte barn som vi egentlig havde snakket om, hvis i forstår..

han er 8 måneder nu og har fået spiral efterfølgende  

2 af mine var ikke planlagte, og jeg kalder dem min uplanlagte ønskebørn.... Så længe de er ønsket er det vel ligegyldigt om de er planlagte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.