Drømmer sjove drømme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.263 visninger
13 svar
12 synes godt om
24. oktober 2014

Anonym trådstarter

Drømmer sjove drømme. For et par uger siden havde jeg den mærkeligste drøm.

I drømmen gik jeg tur i en nærliggende skov, jeg var meget sulten så fik jeg øje på Rasmus Klump, jeg kunne bare ikke huske hvad han hed, så jeg sagde Hej er det ikke dig der har en mor der bager bunker af pandekager, også blev han stik tosset og smed sin blå hue ned i jorden og stampede rundt, mens han råbte det er bare for meget, i vil allesammen bare vil have pandekager,  hvad med mig i tænker bare på pandekager allesammen, det eneste jeg kunne sige jamen jeg er vildt sulten. Da jeg vågnede følte jeg mig noget fjollet og gik ud og lavede nogen pandekager.  

Er der andre der drømmer mærkelige drømme. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2014

Camilla <3

Skal jeg tyde den for dig, så kan du sende mig en PB :-) 

Anmeld

24. oktober 2014

MyLove E

Jeg drømmer tit en hel vild drøm hvor pludselig bliver en slags James Bond agtig figur. Jeg skal redde det hele. Der er altid mange skurker.

Jeg har også en gentage drøm om at diesel eller benzin priseren er helt vildt billigt. Men prisen skifter HELE tiden og når det bliver min tur ligger den på 16kr nogen gange op i 30'ene. Den kan ha lagt på 1 kr lige ind til jeg kommer kommer kortet ind 

Anmeld

24. oktober 2014

Stjerneskud84

Ja oplever det da, oftest noget film agtig noget med skyderi... 

Anmeld

24. oktober 2014

Camilla <3

MyLove E skriver:

Jeg drømmer tit en hel vild drøm hvor pludselig bliver en slags James Bond agtig figur. Jeg skal redde det hele. Der er altid mange skurker.

Jeg har også en gentage drøm om at diesel eller benzin priseren er helt vildt billigt. Men prisen skifter HELE tiden og når det bliver min tur ligger den på 16kr nogen gange op i 30'ene. Den kan ha lagt på 1 kr lige ind til jeg kommer kommer kortet ind 

Den drøn med benzin og diesel, betyder vidst noget med at du har mangel på energi, og har brug for at blive "fyldt op", samt brug for at række ud og få hjælp fra andre. 

Men spøjs drøm 

Anmeld

24. oktober 2014

Anonym trådstarter

Camilla <3 skriver:

Skal jeg tyde den for dig, så kan du sende mig en PB :-) 

jeg havde dagen før kigget i en brochure, fra en guldsmed hvor der var bestik og service med Rasmus Klump og så Er jeg helt vild med pandekager for tiden  

Anmeld

24. oktober 2014

Morgensol

Jeg drømmer de sygeste drømme i denne graviditet! Bland andet har jeg drømt at min mand og jeg ikke kunne få flere børn sammen (vi har 2 i forvejen og jeg er gravid i uge 30 med nr 3, så intet problem her!) til gengæld havde min svigermor tilbudt at være rugemor for vores 3. barn. I drømmen var vi så på vej til min svigermor fordi hun havde født vores barn. Jeg spørger også min svigermors mand på et tidspunkt, hvornår fødslen startede, og så svarer han at hun fik den første ve sidste weekend.. Total mærkeligt.. 

Jeg er også vågnet for noget tid siden, grædende, fordi jeg drømte at jeg fødte mit barn, men ikke selv var med til fødslen.. 

Anmeld

24. oktober 2014

MyLove E

Camilla <3 skriver:

Den drøn med benzin og diesel, betyder vidst noget med at du har mangel på energi, og har brug for at blive "fyldt op", samt brug for at række ud og få hjælp fra andre. 

Men spøjs drøm 

Det hele lyder MEGET rigtig. 

Anmeld

24. oktober 2014

Camilla <3

MyLove E skriver:

Det hele lyder MEGET rigtig. 

Men med hensyn til din James Bond drøm, så er der nok noget vigtigt din underbevidsthed prøver at fortælle dig, når du drømmer den gentagende gange. :-) 

Anmeld

24. oktober 2014

MyLove E

Camilla <3 skriver:

Men med hensyn til din James Bond drøm, så er der nok noget vigtigt din underbevidsthed prøver at fortælle dig, når du drømmer den gentagende gange. :-) 

Min kontakt person på daghospitalet, men det er fordi jeg vil redde alle andre men glemmer mig selv. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.