Fleregangsgravide; Hvornår fik i mave på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

794 visninger
12 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. oktober 2014

Anonym trådstarter

Vi venter 4. barn

Hvornår fik i (der har været gravide før), mave på??

Jeg har desværre tendens til at blive kæmpe tidligt, ville så gerne holde det hemmeligt til uge 12, men det kan jeg desværre slet ik

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2014

LittleStarsMadeByUs <3

Med min nr. 2 var jeg så oppustet fra uge 7 af at jeg ikke kunne skjule det, men maven begyndte virkelig at bule godt ud fra uge 9/10 stykker.

Jeg fortalte det til min chef i uge 7 fordi det var så slemt med kvalme, madlede og min oppustede mave. Det var ikke chokolade det hele trods alt

I uge 12 lignede jeg en der var langt over halvvejs, maven var hård, rund og kæmpe...

I uge 17 da vores den store startede i skole, troede de at et var op over.. Så jeg er meget spændt på 3. gang Men, nu har jeg så tabt mig en del og trænet siden - så 3. gang kan det være helt anderledes, måske, måske ikke...

Du må have noget stort tøj at rende rundt i

Anmeld

23. oktober 2014

lineog4

Anonym skriver:

Vi venter 4. barn

Jeg har desværre tendens til at blive kæmpe tidligt, ville så gerne holde det hemmeligt til uge 12, men det kan jeg desværre slet ik

Jeg kunne faktisk holde min 4. Graviditet hemmelig på arbejde til efter misdannelsesscanning, det krævede løsthængende tøj, men blev slet ikke lige så stor 4. Gang så hurtigt som de 2. Og 3. Gang, mindede faktisk mest om 1. Gang med nummer 4

Anmeld

23. oktober 2014

Anonym trådstarter

FruAagaard skriver:

Med min nr. 2 var jeg så oppustet fra uge 7 af at jeg ikke kunne skjule det, men maven begyndte virkelig at bule godt ud fra uge 9/10 stykker.

Jeg fortalte det til min chef i uge 7 fordi det var så slemt med kvalme, madlede og min oppustede mave. Det var ikke chokolade det hele trods alt

I uge 12 lignede jeg en der var langt over halvvejs, maven var hård, rund og kæmpe...

I uge 17 da vores den store startede i skole, troede de at et var op over.. Så jeg er meget spændt på 3. gang Men, nu har jeg så tabt mig en del og trænet siden - så 3. gang kan det være helt anderledes, måske, måske ikke...

Du må have noget stort tøj at rende rundt i

Det er præcis li som mig, når jeg har været i uge 15-16 stykker, tror folk at "det er lige om lidt"

Har li bestilt en tidlig scanning, i uge 7, for at se alt er ok, så tænker det kommer ud derefter, hvis alt er ok

Anmeld

23. oktober 2014

charthys

Med nummer 3 måtte jeg droppe hemlighedskræmmeriet før uge 10, der var det synligt

Anmeld

23. oktober 2014

Ellie79

Anonym skriver:

Vi venter 4. barn

Er i uge 14 imorgen med 3. Barn og har først nu fortalt det  ingen havde gættet det - synes jeg var større i de første to graviditeter på nuværende tidspunkt så passer åbenbart ikke altid man vokser hurtigere jo flere graviditeter 

Anmeld

23. oktober 2014

morethanperfect

Anonym skriver:

Vi venter 4. barn

Her med 3 barn var jeg oppustet allerede fra uge 5 .. 

Anmeld

23. oktober 2014

Nadia&Daniel

Vi venter 4. barn

Har kunne man se den fra uge 7 - men gemte den til vi havde været til nf (nogle dage nemmere end andre) 

Anmeld

23. oktober 2014

Bettezen

Gæt hvor langt jeg er henne.  

Venter nr. 2 ♡ 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. oktober 2014

Anonym trådstarter

Bettezen skriver:

Gæt hvor langt jeg er henne.  

Venter nr. 2 ♡ 

Aner det ik, du ligner mig og jeg er i uge 8

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.