morfin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. oktober 2014

Anonym trådstarter

Jeg har i dag fået morfin piller da jeg har kraftige smerter men de kan IK finde årsagen nå men har fået 2 indtil nu må få 4 om dagen... Synes IK det tager smerten men er total skæv har det rigtig ubehageligt jeg har været ved vagt læge 2 gange  og egen læge 2 gange og  på gyn ambulatorium men de kan IK finde årsagen til min kraftige mavesmerter i højre side da blindtarmen er fjernet for nogle år siden jeg er heller ikke for stoppet... Føler mig så ked af det for har mega ondt men de finder ingen årsag har heller ikke infektion den er på 5 så helt normal

Jeg har dog snot og kraftige hoste så burde det ikke give infektion??

Jeg har det så dårligt nu pga morfin og så tager det ikke smerten og føler min egen læge og vagtlæger ikke tager mig seriøst 

Jeg er kommet så langt ud jeg ville ønske de ville indlægge mig men det gør De ikke har bare så ondt  ;(;(;(  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2014

Camilla <3

Det lyder virkelig ikke særlig rart.  og ikke særlig holdbart. 

Hvor længe har det stået på? 

Håber de snart finder ud af hvad det er, der gør du så har smerter. 

Anmeld

23. oktober 2014

Anonym trådstarter

Camilla <3 skriver:

Det lyder virkelig ikke særlig rart.  og ikke særlig holdbart. 

Hvor længe har det stået på? 

Håber de snart finder ud af hvad det er, der gør du så har smerter. 

1 uge har jeg haft smerter bliver dog værre tjaa har fået afvise de IK kan gøre noget da de IK kan se hvad jeg fejler

Anmeld

23. oktober 2014

MorDk

Anonym skriver:

1 uge har jeg haft smerter bliver dog værre tjaa har fået afvise de IK kan gøre noget da de IK kan se hvad jeg fejler

Det kan De fa'me da ik tillade sig at sige. Så skal du bare tage hjem med smertestillende og så bare ærgeligt? Du må insisterer på at De undersøger dig ordentligt. Du har smerter  Jeg er målløs!

Anmeld

23. oktober 2014

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Det kan De fa'me da ik tillade sig at sige. Så skal du bare tage hjem med smertestillende og så bare ærgeligt? Du må insisterer på at De undersøger dig ordentligt. Du har smerter  Jeg er målløs!

Vi har også spildt  500 kr på dette her pga  så nu står vil og har kun 67 kr til den 1 

Anmeld

23. oktober 2014

Muffinmus

Visse smerter virker morfin præparater desværre ikke på.. 

Men præcist hvor gør det ondt??? Sådan ret specifikt.

Anmeld

23. oktober 2014

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Visse smerter virker morfin præparater desværre ikke på.. 

Men præcist hvor gør det ondt??? Sådan ret specifikt.

Højre side  2-3 cm fra navlen min læge siger blindtarmen normalt sidder der men den er fjernet

Anmeld

23. oktober 2014

Muffinmus

Anonym skriver:

Højre side  2-3 cm fra navlen min læge siger blindtarmen normalt sidder der men den er fjernet

Men så må de jo evt lave en endoskopi eller lign for at se hvilke del af tarmen der evt driller..??

Anmeld

23. oktober 2014

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Men så må de jo evt lave en endoskopi eller lign for at se hvilke del af tarmen der evt driller..??

de vil intet 

jeg har tudet hele dagen for føler ikke jeg bliver taget seriøst og at de tror det er mit hoved

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.