Gravid trods blødning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2014

B1985

ønskemor skriver:

I starten havde jeg rigtig mange symptomer der gjorde at jeg virkelig troede at jeg var gravid. Lige for tiden er mine cyklusser bare meget lange, samt jeg får kvalme ca en uge efter æl samt hovedpine og hævede brystet. Hvilket igen for mig til at tro jeg er gravid.det er dybt frustrerende. Men når det er sagt kan du jo sagtens være gravid. Det kan kun en test svare på kroppen er bare desværre listig og kan få en til at tro man er gravid med alle de dumme symptomer og så bliver man (nogengange) skuffet når mens dukker op 

Åh ja - hvorfor kan den dumme psyke ikke bare passe sig selv  Og dumme p-piller - det er virkelig skræmmende hvad de gør ved én og det mærker man først bagefter  

Men jeg vil se at få testet i weekenden og få det ud af hovedet!!  

Jeg håber det lykkedes for dig snart 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2014

Kærlighediminmave

B1985 skriver:

Åh ja - hvorfor kan den dumme psyke ikke bare passe sig selv  Og dumme p-piller - det er virkelig skræmmende hvad de gør ved én og det mærker man først bagefter  

Men jeg vil se at få testet i weekenden og få det ud af hovedet!!  

Jeg håber det lykkedes for dig snart 

Ja det er uhyggeligt hvad ens hoved kan gøre. Og ja piller for den sags skyld. Tak jeg håber du er gravid. Og tak jeg håber det snart lykkes for os også 

Anmeld

23. oktober 2014

Emilie91

Jeg har selv prøvet det, dog ikke efter p-pille stop Men lige så snart vi aftalte at nu ville vi prøve at blive gravide så havde jeg en mega mærkelig mens. den har ellers altid været reglmæssig med 28 dage og æl på 15. dagen. 

Min æl blev stadig på 15. dagen men min mens kom altid d. 23 i måneden... Meget mærkeligt. Og sådan var det i 4-5 måneder. Og nogen gange varede den 5-6 dage og andre gange kun en let pletblødning ... Såååå ... igen - psyken kan virkelig lege med en lige så snart man "planlægger"  

Anmeld

25. oktober 2014

B1985

emiliedamm skriver:

Jeg har selv prøvet det, dog ikke efter p-pille stop Men lige så snart vi aftalte at nu ville vi prøve at blive gravide så havde jeg en mega mærkelig mens. den har ellers altid været reglmæssig med 28 dage og æl på 15. dagen. 

Min æl blev stadig på 15. dagen men min mens kom altid d. 23 i måneden... Meget mærkeligt. Og sådan var det i 4-5 måneder. Og nogen gange varede den 5-6 dage og andre gange kun en let pletblødning ... Såååå ... igen - psyken kan virkelig lege med en lige så snart man "planlægger"  

Men er du så blevet gravid imellemtiden?

Her var der desværre ikke gevinst - det var også som om, at jeg tirsdag/onsdag kunne mærke det jeg havde følt var væk og torsdag kom så mens  Men testede for en sikkerheds skyld! ØV

Anmeld

25. oktober 2014

Baby15

Jeg blødte en smule i 4+0 og 8+0 

men blodet var ikke sim det plejede  

det var tykt, klumpet, og der var INGEN frisk blod. 

Derudover er var der ingen smerter, og det varede kun i 3 dage (normalt 5) 

Sådan har det været med 2 af mine graviditeter, med min søn styrtblødte jeg de første 4 måneder uden pause (infektion i livmoren efter fødsel af min datter) 

Anmeld

25. oktober 2014

B1985

Baby15 skriver:

Jeg blødte en smule i 4+0 og 8+0 

men blodet var ikke sim det plejede  

det var tykt, klumpet, og der var INGEN frisk blod. 

Derudover er var der ingen smerter, og det varede kun i 3 dage (normalt 5) 

Sådan har det været med 2 af mine graviditeter, med min søn styrtblødte jeg de første 4 måneder uden pause (infektion i livmoren efter fødsel af min datter) 

Hmm - ja, det er godt nok forvirrende når man hele tiden prøver at mærke efter hvad der sker med ens krop... Men dejligt at høre, at det kan lade sig gøre trods blødning

Min mens har denne gang kun varet 2 dage godt nok og føler mig stadig oppustet, men ak ja! Nu har jeg meldt mig på Novembers testliste!!

Anmeld

25. oktober 2014

Emilie91

B1985 skriver:

Men er du så blevet gravid imellemtiden?

Her var der desværre ikke gevinst - det var også som om, at jeg tirsdag/onsdag kunne mærke det jeg havde følt var væk og torsdag kom så mens  Men testede for en sikkerheds skyld! ØV

Ja jeg blev gravid på 7. cyklus En cyklus hvor jeg absolut ikke havde nogen symptomer på gravidtet. jeg troede slet ikke jeg var gravid og testede først 5 dage over tid Sååå ... Det var ikke som de andre hvor jeg havde troet jeg var gravid hver eneste gang Det er et helvedes projekt synes jeg .. Vi (nok mest jeg) glemte helt at nyde tiden og vores nye store skridt i livet Det tror jeg er vigtigt for at man ikke overanalysere sin krop hele tiden.

Det synd du ikke var gravid denne gang. Det er så hård når det ikke lykkedes Men det skal nok komme Rigtig meget held og lykke til jer Nyd det <3  

Anmeld

27. oktober 2014

B1985

emiliedamm skriver:

Ja jeg blev gravid på 7. cyklus En cyklus hvor jeg absolut ikke havde nogen symptomer på gravidtet. jeg troede slet ikke jeg var gravid og testede først 5 dage over tid Sååå ... Det var ikke som de andre hvor jeg havde troet jeg var gravid hver eneste gang Det er et helvedes projekt synes jeg .. Vi (nok mest jeg) glemte helt at nyde tiden og vores nye store skridt i livet Det tror jeg er vigtigt for at man ikke overanalysere sin krop hele tiden.

Det synd du ikke var gravid denne gang. Det er så hård når det ikke lykkedes Men det skal nok komme Rigtig meget held og lykke til jer Nyd det <3  

Årh det er godt at høre at det lykkedes  

Ja det er noget af et projekt må man sige! Nu var jeg så fikseret denne gang, så vil virkelig prøve at nedtone det også for min mands skyld 

ÆL i næste uge, så får vi se om det lykkedes!  Skal til lægen onsdag for har stadig murren i underlivet og vil være sikker på der ikke er andet galt 

Tak for dine søde ord - skal prøve at nyde det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.