11 års dag på budget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

917 visninger
8 svar
5 synes godt om
23. oktober 2014

Flødebollen

Well - 17. November har vi 11 års dag og af flere årsager en lidt strammere økonomi de næste mange måneder.

og Jeg synes jo alligevel vi fortjener noget godt efter den SA, jeg gennemgik for godt 14 dage siden..

nu har jeg bestilt et hotelophold med en enkelt overnatning og jeg vil i den forbindelse lave noget mad, jeg kan tage med, vi kan hygge med i stedet for et restaurant besøg. 

Vi har mulighed for st tage en køletaske med, og jeg tænker noget tapas halløj, noget ost, kiks og noget rørt laks med smøreost og rød peber på mini toast - men vil godt have lidt flere inputs? 

Giv los, piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2014

Nadia&Daniel

Flødebollen skriver:

Well - 17. November har vi 11 års dag og af flere årsager en lidt strammere økonomi de næste mange måneder.

og Jeg synes jo alligevel vi fortjener noget godt efter den SA, jeg gennemgik for godt 14 dage siden..

nu har jeg bestilt et hotelophold med en enkelt overnatning og jeg vil i den forbindelse lave noget mad, jeg kan tage med, vi kan hygge med i stedet for et restaurant besøg. 

Vi har mulighed for st tage en køletaske med, og jeg tænker noget tapas halløj, noget ost, kiks og noget rørt laks med smøreost og rød peber på mini toast - men vil godt have lidt flere inputs? 

Giv los, piger

Har ikke lige nogle ideer på stående fod, men ville bare sige: hold k... en god ide - synes virkelig det lyder hyggeligt og som en genial måde at fejre Jeres dage på. Den ide skal jeg helt sikkert lige have i gemmerne  Og tillykke med Jeres dag d. 17 

Anmeld

23. oktober 2014

Trekløver(:

Flødebollen skriver:

Giv los, piger

Mini sandwich

Pølsehorn

Humus

Oliven

Hvidvin

Anmeld

23. oktober 2014

Lisbeth1985

Har ingen ideer til maden,men du kan evt. pakke massageolien og give ham hjemmelavede gavekort i årsgave:-)

Anmeld

23. oktober 2014

Flødebollen

Nadia&Daniel skriver:

Har ikke lige nogle ideer på stående fod, men ville bare sige: hold k... en god ide - synes virkelig det lyder hyggeligt og som en genial måde at fejre Jeres dage på. Den ide skal jeg helt sikkert lige have i gemmerne  Og tillykke med Jeres dag d. 17 

Tak 

efter 11 år er det rart med et kreativt sind

Anmeld

23. oktober 2014

Nadia&Daniel

Flødebollen skriver:

Tak 

efter 11 år er det rart med et kreativt sind

Har lige nævnet det for manden - han var total med på ideen (han synes det var genial - det med maden) 

Anmeld

23. oktober 2014

Flødebollen

Nadia&Daniel skriver:

Har lige nævnet det for manden - han var total med på ideen (han synes det var genial - det med maden) 

Ja, og  hygger man jo samtidig, og så kan man få lige hvad man vil have, i sit eget tempo og til rimelige penge

Anmeld

24. oktober 2014

foto på lærred

Ked af at høre om jeres SA. og håber, I får en rigtig dejlig overnatning. 

Mvh

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk 

Den perfekte julegave til manden

Anmeld

25. oktober 2014

Flødebollen

foto på lærred skriver:

Ked af at høre om jeres SA. og håber, I får en rigtig dejlig overnatning. 

Mvh

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk 

Den perfekte julegave til manden

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.