Er total pms!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. oktober 2014

Anonym trådstarter

Efter jeg har født er jeg blevet vildt pms! Jeg er sur, ked af det, tvær oghar brug for nærvær. Mig og kæresten bliver uvenner hver evig eneste gang jeg skal til at have min mens, og det varer gerne 1 uges tid, hvad sker der for det?

er der slet intet man kan gøre ved det, kan overhoved ikke styre det og er virkelig følelses mæssigt påvirket. Det er jo ikke til at holde ud for hverken mig eller kæresten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2014

Anonym trådstarter

23. oktober 2014

Anna2706

Hvor længe siden er det du har født? Jeg var selv totalt følsesladet fra jeg fødte og et par måneder frem. 

Anmeld

23. oktober 2014

MorDk

Jeg har samme problem. Jeg har hørt om et naturpræp. man kan få som skulle virke mod PMS symptomer. 

Anmeld

24. oktober 2014

Anonym trådstarter

Anna2706 skriver:

Hvor længe siden er det du har født? Jeg var selv totalt følsesladet fra jeg fødte og et par måneder frem. 

Det er 8 måneder siden, men det er kun 1 uge ca op til mens 

Anmeld

24. oktober 2014

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Jeg har samme problem. Jeg har hørt om et naturpræp. man kan få som skulle virke mod PMS symptomer. 

Det må jeg lige undersøge. Det ender jo med vi går fra hinanden med mine åndssvage humør svingninger og det jo ikke fordi der er langt mellem mens 

Anmeld

24. oktober 2014

Ronja_R

Så bare husk at hver gang du er klar over dit "pms'eri" at du fortæller ham hvor glad du er for ham, og at du jo ikke mener det du siger når du skælder ud, og at du værdsætter hvad han gør. 

Så selvfølgelig prøve at forklare hvordan det føles, altså hvad der sker i din krop, så han kan sætte sig ind i hvad der sker med dig, og dermed bedre kan "arbejde med dig"  

Jeg har nemlig 'lidt' meget af pms inden min graviditet, hvor jeg var virkelig hidsig og sårbar, men prøvede altid at forklare hvordan det føles, og det hjalp altså på omgivelsernes forståelse for hvorfor jeg nogle gange reagerede som jeg gjorde! 

Anmeld

24. oktober 2014

Clisolka

Jeg føler med dig! 

Jeg har det på nøjagtig samme måde op til mens 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.