Forbrugsundersøgelse - Hjælp tak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor køber i jers legetøj/Bamser?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

615 visninger
8 svar
7 synes godt om
23. oktober 2014

4xGreve

Hej kære med-mødre

Jeg sidder her i skolen sammen med min gruppe og skal opfinde et produkt som gerne skulle kunne tiltale forbrugerne og sælge.

Det produkt vi har i tankerne er en Øko-bamse som er 100% fri for alverdens affaldsstoffer, giftstoffer, farvestoffer mm.

Produktet vil henvende sig til jeres børn og i første omgang tænker vi at lave en mini serie af en dreng og pige øko-bamse, med tiden vil serien blive udvidet hvis der vises interesse for dette.

Hvad syntes i om denne idé?

I må meget gerne uddybe jeres svar samt alder på jeres børn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2014

Mami

Syntes det lyder som en god ide ��

jeg ville nok sælge den i "special" forretningerne ��

jeg har en søn på 2 år, der elsker bamser så er øko øologisk alternativ til de traditionelle tiltaler mig meget ��

Anmeld

23. oktober 2014

4xGreve

Mami skriver:

Syntes det lyder som en god ide ��

jeg ville nok sælge den i "special" forretningerne ��

jeg har en søn på 2 år, der elsker bamser så er øko øologisk alternativ til de traditionelle tiltaler mig meget ��

Mange tak for dit svar - det er vi glade for at høre

Anmeld

23. oktober 2014

4xGreve

Jeg håber der er flere af de damer der vil hjælpe mig

alle svar er velkommen

Anmeld

23. oktober 2014

helle85

4xGreve skriver:

Hej kære med-mødre

Jeg sidder her i skolen sammen med min gruppe og skal opfinde et produkt som gerne skulle kunne tiltale forbrugerne og sælge.

Det produkt vi har i tankerne er en Øko-bamse som er 100% fri for alverdens affaldsstoffer, giftstoffer, farvestoffer mm.

Produktet vil henvende sig til jeres børn og i første omgang tænker vi at lave en mini serie af en dreng og pige øko-bamse, med tiden vil serien blive udvidet hvis der vises interesse for dette.

har en pige på snart 7 og en dreng på 8 

vi køber somregl legetøj i br og den boghandel/legetøjsbutik der er i nærheden og ellers på nettet

vi gå ikke så meget op i økologi men syntes det er fint at lave både en dreng og pige model. 

men hvis det skulle være noget der henvender sig til os så skulle det nok være hvis min søn kunnehave gavn af den i forbindelse med at han er letter mental retarderet, selektiv mutisme, og lidt autisme 

noget som stimulere og give tryghed både nå han sover og er ude evt noget med lys eller noget hen af de der sprutter der bliver hæklet. 

Anmeld

23. oktober 2014

lineog4

4xGreve skriver:

Hej kære med-mødre

For mig er bamser kønsneutrale og især hvis de skal signalere økologi, så ville jeg forvente en bamse var brun, gylden, beige eller hvid og ville derfor slet ikke tænke i piger eller drenge.

Anmeld

24. oktober 2014

4xGreve

lineog4 skriver:

For mig er bamser kønsneutrale og især hvis de skal signalere økologi, så ville jeg forvente en bamse var brun, gylden, beige eller hvid og ville derfor slet ikke tænke i piger eller drenge.

tak for dit input, det er helt sikket noget vi vil tag med os :-)

Anmeld

24. oktober 2014

4xGreve

helle85 skriver:

har en pige på snart 7 og en dreng på 8 

vi køber somregl legetøj i br og den boghandel/legetøjsbutik der er i nærheden og ellers på nettet

vi gå ikke så meget op i økologi men syntes det er fint at lave både en dreng og pige model. 

men hvis det skulle være noget der henvender sig til os så skulle det nok være hvis min søn kunnehave gavn af den i forbindelse med at han er letter mental retarderet, selektiv mutisme, og lidt autisme 

noget som stimulere og give tryghed både nå han sover og er ude evt noget med lys eller noget hen af de der sprutter der bliver hæklet. 

rigtig godt tænkt.. vi mangler helt sikkert bamser til vores særlige børn.. tænker du en bamse med små kugler, lys i er der jo efter hånden mange bamser der har så er det en bestemt form for lys du tænker på, og hvad vil være den aller bedste tænkelige bamse til din dreng, hvis du nu bare skulle tænke ud af boksen.

Vi er meget åben overfor alle input, og syntes du har fat i noget konkret som der ikke er ret meget af på Market.

Anmeld

28. oktober 2014

helle85

4xGreve skriver:

rigtig godt tænkt.. vi mangler helt sikkert bamser til vores særlige børn.. tænker du en bamse med små kugler, lys i er der jo efter hånden mange bamser der har så er det en bestemt form for lys du tænker på, og hvad vil være den aller bedste tænkelige bamse til din dreng, hvis du nu bare skulle tænke ud af boksen.

Vi er meget åben overfor alle input, og syntes du har fat i noget konkret som der ikke er ret meget af på Market.

undskyld at jeg først svare nu, men har ikke haft overskud.

hvis det skulle være en god bamse til min dreng så skulle det nok være noget med lange ben/arm (som kan bruges til at nulre under næsen som en nusseklud, men som man godt kan have med da det jo så ikke ligner en nusseklud) 

og kugler som du også forslå 

nå jeg tænker lys så tænker jeg også lige som der er mange af, sådan så det kan lyse lidt op omkring barnet så de kan se lidt rund i rummet, og som kan holde hele natten på en opladning, men ved ikke hvor relistisk det er hvis bamsen også skal være helt blød  (dem vi har haft med lys i har endten ikke kunne holde fuldt ud en helt nat eller er gået hurtigt i stykker, så nu sover han med en væg lampe tændt)

håber det er lidt til at forstå da jeg ikke er helt god til at forklare det :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.