4xGreve skriver:
rigtig godt tænkt.. vi mangler helt sikkert bamser til vores særlige børn.. tænker du en bamse med små kugler, lys i er der jo efter hånden mange bamser der har så er det en bestemt form for lys du tænker på, og hvad vil være den aller bedste tænkelige bamse til din dreng, hvis du nu bare skulle tænke ud af boksen.
Vi er meget åben overfor alle input, og syntes du har fat i noget konkret som der ikke er ret meget af på Market. 

undskyld at jeg først svare nu, men har ikke haft overskud.
hvis det skulle være en god bamse til min dreng så skulle det nok være noget med lange ben/arm (som kan bruges til at nulre under næsen som en nusseklud, men som man godt kan have med da det jo så ikke ligner en nusseklud)
og kugler som du også forslå
nå jeg tænker lys så tænker jeg også lige som der er mange af, sådan så det kan lyse lidt op omkring barnet så de kan se lidt rund i rummet, og som kan holde hele natten på en opladning, men ved ikke hvor relistisk det er hvis bamsen også skal være helt blød
(dem vi har haft med lys i har endten ikke kunne holde fuldt ud en helt nat eller er gået hurtigt i stykker, så nu sover han med en væg lampe tændt)
håber det er lidt til at forstå da jeg ikke er helt god til at forklare det :-)
Anmeld