Drømte at jeg mistede :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

311 visninger
1 svar
0 synes godt om
23. oktober 2014

lottemusen

Jeg havde en rigtig forfærdelig drøm i nat. Jeg drømte at jeg sad på toilettet og begyndte jeg at bløde re voldsomt. Lige pludselig røg min baby ud. Det hele var meget virkeligt...

Jeg er 14 uger henne, så sandsynligheden for at miste nu, er jo ikke så stor. Men alligevel går jeg og er bange for at miste. Jeg tænker ikke på det hele tiden, men frygten er større ved denne graviditet end ved den første.

I går aftes fik jeg ret ondt i maven, jeg tror bare det var ligamentsmerter... Måske satte det også tankerne i gang, og gjorde at jeg drømte som jeg gjorde...

Jeg skal på hospitalet i morgen og have lavet en sukker-test. Jeg overvejer at ringe til min jordmoder for at høre, om jeg kan få en scanning bagefter, bare lige for at jeg kan føle mug tryg. Tror i det kan lade sig gøre?

Hilsen en ikke-lige-nu-så-glad kommende mor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2014

Ronja_R

Jeg vil helt klart tyde drømmen til at din egen frygt for at miste går ind og tager over, også i din underbevidsthed - derfor drømmer du som du gør. Vi kan psyke os til rigtig meget selv, så pas på med ikke at ligge for meget i det, selvom det er svært. 

Mht. skanning ved jeg ikke, men krydser fingre for det, så du kan slappe lidt af og blive mere rolig. det har både du og din baby brug for! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.