Kan nogle mon hjælpe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

284 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. oktober 2014

Kamilla-m

godaften .

jeg har lige fået er regngørings flip, og har i den forbindelse opdaget mug i ALLE vores vinduer i underetagen, vores store vinduer er omdelt i fire mindre firkanter og på ALLE listerne sidder det hele vejen rundt, mig en gåde vi ikke har opdaget det :s jeg har selvf tørret det væk, men er ny i tvivl om hvordan det er havnet der, og om det var dumt at fjerne det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2014

aarhusmor

Det skyldes formentlig manglende udluftning. Tør af med rodalon og gerne flere gange

Anmeld

22. oktober 2014

Mimic

MortilMogL skriver:

godaften .

jeg har lige fået er regngørings flip, og har i den forbindelse opdaget mug i ALLE vores vinduer i underetagen, vores store vinduer er omdelt i fire mindre firkanter og på ALLE listerne sidder det hele vejen rundt, mig en gåde vi ikke har opdaget det :s jeg har selvf tørret det væk, men er ny i tvivl om hvordan det er havnet der, og om det var dumt at fjerne det?

Tør det hele over en gang til med en klud vredet op i Rodalon

det er vigtigt at få det rigtigt væk, så det ikke kommer igen.

derudover er det en god idé at få tjekket tætheden på jeres vinduer, da det tyder på at der kommer fugt ind, et eller andet sted

Anmeld

22. oktober 2014

EnGodMor

Som regel når man har sovet, så kommerer fugt på vinduerne rundt omkring i huset, hvad enten det er oppe eller nede. 

Det skyldes dårligt indeklima, med for lidt udluftning, har du nogle spjæld i kan have åbent i loftet, ? Det kan hjælpe en hel del på det. 

Og ellers så er det bare vigtigt at sætte vinduerne i hak hver morgen, og så gå en runde og tørre alt vandet af vinduerne, så undgår du fugten sætter sig igen

Anmeld

22. oktober 2014

Kamilla-m

Tak for alle jeres svar, men har åbne vinduer hver dag - og ja, der er fugt på vinduerne hele tiden næsten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.