Gave til manden? Hjælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

235 visninger
3 svar
1 synes godt om
22. oktober 2014

mor_til_L

Manden har fødelsdag d. 2 nov. men jeg er på bar bund ang gave til ham. Nogen der har nogle ideer til hvad det kunne være?

Pengene er små da jeg studere så må ikke være alt for dyrt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2014

Frk_Louise

Siss89 skriver:

Manden har fødelsdag d. 2 nov. men jeg er på bar bund ang gave til ham. Nogen der har nogle ideer til hvad det kunne være?

Min mand har fødselsdag på lørdag og ønsker sig ikke noget. 

Men var afsted idag og købe gaver. Det endte med et bits-/borsæt til hans nye boremaskine og et par lækre pyjamas bukser. Han stjæler nemlig altid mine - de er bare alt for lyserøde og ALT for korte til ham 

Og så har jeg bestilt to "hjemme-designede" trøjer til ham for en uges tid siden - en tanktop og en t-shirt inde på www.spreadshirt.dk 

Ved ikke om der er noget af det, du kan bruge. Jeg tror ihvertfald min mand bliver rigtig glad for trøjerne og en ny t-shirt kan man vel altid bruge. Mener de rendte op i et par hundrede kr stykket - så de var ikke så dyre.

Anmeld

22. oktober 2014

anjo01

Siss89 skriver:

en kurv med nogle stearinlys, hans yndlingsfilm og et "gavekort" på evt lækker middag og massage fra dig  

Anmeld

22. oktober 2014

LilleMie

Siss89 skriver:

Det kunne være et klippekort til månedlige "oplevelser". November tager I i svømmehallen, december bager du hans yndligs julekage, januar giver du slik til en filmaften, osv. På den måde giver du en gave, hvor udgifterne bliver spredt over mange måneder, og I har noget at glæde jer til hver måned

(Det kan også være massageaften, at du en uge tager opvasken, picnic i skoven, en tur til stranden mv.)

En gang har jeg giver kæresten et klippekort til 5 gange morgenmad på sengen, som han selv kunne disponere over. Det var et stort hit 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.