Ja overskriften siger nok det hele.. Men havde nok den dårligste morgen igår! Vågner op og får min mens, og vi er på 14. cyklus! Derefter bliver jeg kørt ned på cykel af en tosset teenager, som brager ind i mig. Han kom kørende fra en sidevej og hverken orienterer sig eller standser. Jeg flyver hen ad jorden og får en masse skrammer og slår mit ben slemt! Han undskylder og cykler så væk. Det er på en mega trafikkeret vej kl 8 om morgenen, fyldt med fodgængere, biler og cyklister, men ikke én eneste kommer hen og hjælper mig! Ikke én! Jeg er så chokeret..
Så her ligger jeg i sengen, med verdens mest hævede ben, mensesmerter og er bare i dårligt humør. Synes verden er uretfærdig. Fik ikke hans oplysninger, så nu kan jeg heller ikke få ham til at erstatte svie og smerte og mit ødelagte tøj 
Skriver denne her besked fordi jeg er ynkelig, og har brug for at ynke! Men også for at sige til alle jer søde mennesker på baby.dk, at jeg håber I husker at hjælpe, hvis I ser nogen i en situation som min..
Anmeld