Dårlig dag med dårlig på!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. oktober 2014

A1990

Ja overskriften siger nok det hele.. Men havde nok den dårligste morgen igår! Vågner op og får min mens, og vi er på 14. cyklus! Derefter bliver jeg kørt ned på cykel af en tosset teenager, som brager ind i mig. Han kom kørende fra en sidevej og hverken orienterer sig eller standser. Jeg flyver hen ad jorden og får en masse skrammer og slår mit ben slemt! Han undskylder og cykler så væk. Det er på en mega trafikkeret vej kl 8 om morgenen, fyldt med fodgængere, biler og cyklister, men ikke én eneste kommer hen og hjælper mig! Ikke én! Jeg er så chokeret.. 

Så her ligger jeg i sengen, med verdens mest hævede ben, mensesmerter og er bare i dårligt humør. Synes verden er uretfærdig. Fik ikke hans oplysninger, så nu kan jeg heller ikke få ham til at erstatte svie og smerte og mit ødelagte tøj

Skriver denne her besked fordi jeg er ynkelig, og har brug for at ynke! Men også for at sige til alle jer søde mennesker på baby.dk, at jeg håber I husker at hjælpe, hvis I ser nogen i en situation som min.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2014

esioul

A1990 skriver:

Ja overskriften siger nok det hele.. Men havde nok den dårligste morgen igår! Vågner op og får min mens, og vi er på 14. cyklus! Derefter bliver jeg kørt ned på cykel af en tosset teenager, som brager ind i mig. Han kom kørende fra en sidevej og hverken orienterer sig eller standser. Jeg flyver hen ad jorden og får en masse skrammer og slår mit ben slemt! Han undskylder og cykler så væk. Det er på en mega trafikkeret vej kl 8 om morgenen, fyldt med fodgængere, biler og cyklister, men ikke én eneste kommer hen og hjælper mig! Ikke én! Jeg er så chokeret.. 

Så her ligger jeg i sengen, med verdens mest hævede ben, mensesmerter og er bare i dårligt humør. Synes verden er uretfærdig. Fik ikke hans oplysninger, så nu kan jeg heller ikke få ham til at erstatte svie og smerte og mit ødelagte tøj

Skriver denne her besked fordi jeg er ynkelig, og har brug for at ynke! Men også for at sige til alle jer søde mennesker på baby.dk, at jeg håber I husker at hjælpe, hvis I ser nogen i en situation som min.. 

Hvor er det bare dårligt..

Rigtig god bedring til dig 

Anmeld

22. oktober 2014

S*DD

Øv! Sikke en dag. Anmeld det til din forsikring og tag et smut forbi lægen og få set på det. For hvis der er kommer varig men, så har du større chance for at få erstatning. 

Det er en ulykke. 

Anmeld

22. oktober 2014

EAF

A1990 skriver:

Anmeld

22. oktober 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Mega dårlig stil at der ik er nogen der hjælper!! 

Skynd dig til lægen i morgen og få det hele dokumenteret, i tilfælde af at der kommer mere sener! 

Rigtig god bedring! Vh stine

Anmeld

22. oktober 2014

Clisolka

Øv for en morgen! Rigtig god bedring 

Som en del af mit arbejde, så vil jeg også kraftigt råde dig til at tage kontakt til din læge i morgen - og melde det til forsikringen, hvis nu du skulle få gener senere hen 

Anmeld

22. oktober 2014

tarkoflen

Ej hvor er det bare dårlig stil fra alle kanter!

god bedring til dig 

Anmeld

22. oktober 2014

Stumpen

Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor vi er blevet sådan!?!? 

Min datter gik grædende gennem byen en dag trækkende med hendes cykel der var gået i stykker - ikke en eneste standser op og spørger om de kan hjælpe hende....

nå tilbage til dig - kontakt læge og forsikring, hvis der skulle blive noget.. 

God bedring..

Anmeld

22. oktober 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Stumpen skriver:

Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor vi er blevet sådan!?!? 

Min datter gik grædende gennem byen en dag trækkende med hendes cykel der var gået i stykker - ikke en eneste standser op og spørger om de kan hjælpe hende....

nå tilbage til dig - kontakt læge og forsikring, hvis der skulle blive noget.. 

God bedring..

Kom til at tænke på min datter på 10år når du skriver sådan. Hun faldt også ned af cyklen en dag, og da jeg havde sagt hun ikke måtte snakke med fremmede kom hun hele vejen hjem grændende, med blødende knæ. Og 2 fremmede kvinder bag sig der var så bekrymret for hende at de fulgte efter hende. Hun havde ikke sagt et ord til dem hele vejen hjem

Anmeld

22. oktober 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

God bedring.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.