"Spændinger" i maven..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

726 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. oktober 2014

Anonym trådstarter

Nu har vi efterhånden været igennem en håndfuld cyklusser, uden at der var noget. Vi har dog hygget en del, når ÆL har været der.. 

Her på det sidste har jeg haft "en underlig" fornemmelse i maven. Lige så meget som jeg ikke har brug for at sætte mig selv op efter noget, lige så pokkers nysgerrig er jeg! 

Jeg har ikke ondt-ondt. Det spænder lidt en gang imellem. Nogle gange kommer der nogle "blup".. Andre gange er det bare som om jeg har en lille boldt nede i den del af maven. Det er slet ikke noget der ligner mine mens-smerter.. Eftersom de er et smertehelvede. Jeg er udmærket godt klar over, at jeg kan overanalysere min krop..

Derfor: 

Er der nogle af jer, som oplevede noget lign eller noget andet, da i forsøgte at blive gravide? Og var der så bonus efter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2014

Anonym trådstarter

Slet ingen der har oplevet noget lign/tilsvarende? 

Anmeld

22. oktober 2014

Sajida2006

Jeg oplevede ik noget af det du beskriver ovenfor, mine ligament smerter startede først i uge 5/6 ca. Men alle er jo forskellige, synes du skal vente til du skal have din mens og så tage en test hvis den ikke kommer ��

Anmeld

22. oktober 2014

Sajida2006

Men hvor langt er du i cyklus nu? Det kan sagtens være ægløsning der gir dig de symptomer nemlig...

Anmeld

22. oktober 2014

Baby15

Lyder som mine symptomer i uge 14-15 stykker  

eller måske ægløsning ? Kroppen kan jo drille lidt mår når man germe vil have en baby  

Anmeld

22. oktober 2014

Anonym trådstarter

Sajida2006 skriver:

Jeg oplevede ik noget af det du beskriver ovenfor, mine ligament smerter startede først i uge 5/6 ca. Men alle er jo forskellige, synes du skal vente til du skal have din mens og så tage en test hvis den ikke kommer ��

Det gør jeg også Men jeg er bare så pokkers nysgerrig...

Anmeld

22. oktober 2014

Anonym trådstarter

Sajida2006 skriver:

Men hvor langt er du i cyklus nu? Det kan sagtens være ægløsning der gir dig de symptomer nemlig...

Jeg er ovre ægløsning. Jeg har en lille uge (måske halvanden) til jeg skal teste. Jeg har hele mit liv haft smerter med ÆL. Dette er bare slet ikke smerter. Jeg får ofte sure opstød, hvis jeg krøller mig sammen/bøjer mig ned. Det er virkelig svært at forklare, for det gør ikke ondt. Det er bare som om der er ét eller andet..

Anmeld

22. oktober 2014

Anonym trådstarter

Baby15 skriver:

Lyder som mine symptomer i uge 14-15 stykker  

eller måske ægløsning ? Kroppen kan jo drille lidt mår når man germe vil have en baby  

Jeg tror slet slet ikke jeg er så langt henne hvis det er.. Det er bare underligt. Jeg plejer at ligge i smertekramper omkring ÆL og mens. Dette gør slet ikke ondt. Det er der bare.. Hm 

Ja, man kan nemlig bilde sig al muligt ind, nu når man gerne vil have at der er liv. Derfor har jeg også holdt min mund, men det bliver altså ved.

Anmeld

22. oktober 2014

Anonym trådstarter

Det er mit første cyklus (hvor jeg tager ÆL-test), så jeg tænker et eller andet sted, at det er for godt til at være sandt.. Omvendt, så har vi virkelig også hygget en deeeel sammen... Hm.

Anmeld

23. oktober 2014

Phlikkan

En af grundene der fik mig til at tage en graviditets test var fordi jeg havde en underlig følelse i maven. Ikke helt mens smerter, men der kørte et eller andet rundt der nede. Det var i hvert fald ikke helt som det plejede at være. Og jeg har meget slemme mens smerter normalt, og syntes at jeg kender min krop ret godt, så jeg tog en test lidt for sjov.

Og jo om der så ikke kom en ekstra streg på testen. :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.