Hej herinde!
I husker måske ikke mine tidligere tråde, men jeg er midt i et forløb, hvor jeg søger fuld forældremyndighed..
Har fået en del nyt info om mit barns far, han har blandt andet dyrket og tørret cannabis i hans hus hen over sommeren... Dette er jeg gået videre med til min advokat - hun vejledte mig i hvad jeg kan vælge at gøre. Kan vælge at nægte ham at se min dreng, og bede ham om at søge samvær gennem statsforvaltningen og til det møde der nu vil komme ud af det - fortælle min bekymring. Om disse "stoffer" er tilgængeligt for min søn. Om hans far sælger af det... Hvordan tilstanden generelt er hos ham, når min søn er der....
Det er hårdt...
Jeg har heldigvis fundet en styrke i mig, jeg ikke troede jeg havde... Jeg er stærk, og jeg ved jeg har ret!
Nå, men retssagen er d. 2 december. Inden da skal jeg have et møde med min advokat.. Flere ting er dukket op i erindringen. F.eks. har han engang truet min sagsbehandler da jeg skulle på kontanthjælp (som i øvrigt var ham der pressede mig til at søge) - jeg havde en svag depression på det tidspunkt. Er i gang med at finde tilbage til sagsbehandleren - hun anmeldte det nemlig ikke, trods rimelig stort postyr inde ved kommunen. Har så dårlig samvittighed, og husker stadig at hun sagde "*****, pas på dig selv" til et møde jeg havde alene med hende bagefter...
Tror jeg har med en hverdagspsykopat at gøre. Han har også løjet langt ud i himmelen i det processkrift som han har sendt videre til retten.... Løgne, som jeg heldigvis kan bevise idet jeg har tekstbeskeder og fb-beskeder der siger det omvendte...
Jeg er stadig hårdt ramt af følelser og tanker, og det påvirker mit nuværende forhold, det påvirker min dreng... Det gør nogle dage mere ondt end andre dage at være midt i den her "krise"...
Jeg glæder mig til det er overstået, og vil i ikke nok krydse fingre d. 2 december..? 
Anmeld