Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvorfor ikke bare dyrke en masse sex uden tests. Du har lige smidt dine p-piller, så er sikker på at det nok skal lykkes - uden tests
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Biniek skriver: tak for det. I lige måde. du må gerne skrive til mig hvis det er krydser også for jer
tak for det.
I lige måde.
du må gerne skrive til mig hvis det er
krydser også for jer
Skal jeg nok
MoarHvidovre skriver: Hvorfor ikke bare dyrke en masse sex uden tests. Du har lige smidt dine p-piller, så er sikker på at det nok skal lykkes - uden tests
Vi hopper Som kaniner synes jeg
Anonym skriver: Hej hej. Stoppede på p-piller den 8-9 okt. og nu har jeg taget nogle ægl test. Kan det virkelig passe jeg har ægl i dag, synes bare stregen er vildt tydelig. og passer på en prik til test stregen????? Den kom også virkelig hurtig og efter et kvarter så den stadig sådan ud.
Hej hej.
Stoppede på p-piller den 8-9 okt. og nu har jeg taget nogle ægl test.
Kan det virkelig passe jeg har ægl i dag, synes bare stregen er vildt tydelig. og passer på en prik til test stregen?????
Den kom også virkelig hurtig og efter et kvarter så den stadig sådan ud.
Meget fin positiv æl test
Anonym skriver: Vi hopper Som kaniner synes jeg
Så glem de ægløsningstest
BabyFreia skriver: Meget fin positiv æl test
Fantastisk kan slet ikke forstå det. For havde forventet at min krop reageret som min venindes som slet ikke kan findes sin
MoarHvidovre skriver: Så glem de ægløsningstest
Vil prøve
Anonym skriver: Fantastisk kan slet ikke forstå det. For havde forventet at min krop reageret som min venindes som slet ikke kan findes sin
Du er en af de heldige
Ja du har været heldig. Dog kan man ikke være sikker på at cyklus altid vil være så kort den kan sagtens være anderledes næste gang, men held og lykke ☺
BabyFreia skriver: Du er en af de heldige
Den vil tiden jo vise, om der Held i "sprøjten". Om man så må sige kan jo først være sikker, hvis mens udebliver. Den skulle gerne komme omkring d 7-9 nov
Og jeg skal på ferie i uge 47, så er spændt på hvad min krop vil
Men krydser for det lykkes. Også til jer self.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128