Lidt hjælp/tips.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

297 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. oktober 2014

Phlikkan

God formiddag de damer! 

Jeg er gravid i uge 8+2 med vores første barn 

Alt er i skønneste orden, og vi var til termins scanning i uge 6+3 da lægerne troede at jeg var langt længere hen da jeg er vokset ganske så meget. Dog viste det sig at min beregning var rigtig, min kropsform gør bare at man allerede kan se det var deres svar + meget oppustet selvfølgelig. :-D

Vi fik da set et dejlig hjerteblink og alt er rigtig dejligt..

MEN jeg døjer med den værste kvalme  Fra jeg står op til at jeg går i seng ligger den og ulmer i baggrunden. Nogle dage har jeg svært ved at holde mad indenbords da jeg kaster op konstant. 

Så jeg håber lidt at der er nogle af jer kloge kvinder der måske har et fantastisk tip til noget der kan hjælpe imod kvalmen. 

På forhånd tak og rigtig dejlig dag til jer :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2014

Bshizzle

Først... Tillykke med graviditeten 

Og hvor jeg dog kender den kvalme i mine 2 gravidteter!! 

Jeg prøvede ALLE råd jeg fik.. 

Men det bedste er at spise evt Marie kiks INDEN du står ud af sengen om morgen. 

Derefter har jeg prøvet : 

Ingefær Te

Lakrids.

toastbrød i små mængder hele dagen.

kvalme armbånd fra Matas. 

Drikke masser af væske. (Her virkede isvand).

Motion. (Bevægelse.. Frisk luft).

Varmepude på maven.

"pølsepude" mellem benene når jeg lå ned.

Anmeld

22. oktober 2014

Phlikkan

Tusind tak  Vi glæder os også rigtig meget..

Jeg har prøvet nogle af tingene, bla toastbrødet, men det er ikke så rart at få op igen. ;-)

Det der armbånd fra Matas har jeg haft i tankerne, men virker det virkelig?! :-) Det kunne være en dejlig mulighed.

Og tusind tak for tipsene. 

Anmeld

22. oktober 2014

Sitrani

Phlikkan skriver:

God formiddag de damer! 

Jeg er gravid i uge 8+2 med vores første barn 

Alt er i skønneste orden, og vi var til termins scanning i uge 6+3 da lægerne troede at jeg var langt længere hen da jeg er vokset ganske så meget. Dog viste det sig at min beregning var rigtig, min kropsform gør bare at man allerede kan se det var deres svar + meget oppustet selvfølgelig. :-D

Vi fik da set et dejlig hjerteblink og alt er rigtig dejligt..

MEN jeg døjer med den værste kvalme  Fra jeg står op til at jeg går i seng ligger den og ulmer i baggrunden. Nogle dage har jeg svært ved at holde mad indenbords da jeg kaster op konstant. 

Så jeg håber lidt at der er nogle af jer kloge kvinder der måske har et fantastisk tip til noget der kan hjælpe imod kvalmen. 

På forhånd tak og rigtig dejlig dag til jer :-D

Jeg er gravid med termin på fredag - med 2. barn..

Og hold da ferie hvor har jeg brækket mig i begge graviditeter! Det der virkede bedst hos mig var iskolde læskedrikkke fx saftevand eller lign. Og sodavandsis... derudover skulle jeg som det første, spise morgenmad med det samme om morgenen!!! Kolde og friske ting tog min kvalme,  imens jeg indtog det i hvert fald.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.