Et kort svar er ja, det har jeg kunnet. Er gravid for anden gang på mit studie. Første gang var på 4. Semester, hvor jeg havde to skriftlige og en mundtlig eksamen i slutningen af graviditeten. Det gik fint og fik samme karakter som jeg plejer. Jeg var dog ekstremt kvalmeramt indtil uge 30 og kastede op dagligt. Så det var hårdt at komme afsted til undervisning og dernæst sidde der hjemme og skrive. Men hvis man vil så kan man!
Jeg er gravid for anden gang og er igang med mit speciale på kandidatuddannelsen. Jeg blev gravid under sidste semester i april og havde derfor to store skriftlige projekter tidligt i graviditeten, sammen med en god portion kvalme
men dem kom jeg igennem og fik topkarakterer påtrods af at det var en meget hård periode. Jeg skal føde kort før mit speciale skal afleveres, så har siddet med den i resten af graviditeten. Har heldigvis haft en nem graviditet uden komplikationer, så det går som det skal i følge min tidsplan 
Det sværeste ved at være gravid under uddannelsen er alle de læge og jordemoder tider man skal rende til i tide og utide. Og så kvalmeperioden. Men hvis man ellers har en ukompliceret graviditet er det muligt. 
Anmeld