thomas bs skriver:
Hej jeg står i den situation at jeg er dele forældre. Og jeg har min bror boende ved mig. Han er igennem mange år depration. Og han kan ikke komme igang. Han har boet ved mig et år gratis nu. Vis jeg smider ham på gaden hjælper Vejle kommune ikke. Hvor kan jeg få hjælp. Mit liv er ved gå ned over gå passe på sin storbror også
Får han medicin?
Snakker han med nogen, om hans problemer?
Det er meget vigtigt at han får snakket, gjort noget, for ellers vil han aldrig komme videre.
Hvis jeg ikke havde fået den hjælp(Plus min egen styrke), ville jeg ikke være hvor jeg er i dag. Jeg ville nok ikke gå udenfor huset, jeg ville være for gange, og hvad der ville ske.. Alle tankerne der løb rundt i mit hoved. Hvor svært det var for andre omkring, som ikke vidste hvilke problemer jeg havde.
Jeg gætter på at I har været ved lægen, siden I ved hvad han lider af, men måske er det en god ide at snakker med lægen igen, for han får det jo ikke bedre, og som du siger, du kan ikke blive ved med at have ham boede hos dig, selvom at det er fantastisk at du har gjort det i et 1år.
Måske skal han indlægges, flyttes til en bolig, hvor der er folk der kan hjælpe ham med at have en hverdag(ved ikke om det findes overhovedet, men det da værd at undersøge) Han skal i hvert fald have hjælp.
Anmeld