halvanden uge over tid, svag positiv nu negativ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. oktober 2014

Llouise

Hej allesammen.

Jeg er ny herinde, men nu søger jeg råd herinde, da jeg er meget frustreret. 

Jeg har normal mens. cyklus, og for ca en uge siden gik det op for mig at jeg faktisk var gået lidt over tid, jeg tænkte at det kunne være alt muligt, så jeg tænkte ikke videre over det. Men så prøvede jeg så i søndags at tage en test, som viste meget svag positiv da de 3 minutter var gået, nu har jeg så taget en test igen idag, fordi de siger at efter 48 timer ville graviditetshomonet været blevet ca fordoblet, men idag var den negativ, ikke en lille antydning. Og jeg har stadig ikke fået min mens. Jeg skulle have haft den mellem d. 10 - 13 oktober. 

Jeg har haft lidt brunligt udflåde, (håber ingen er sarte) ( som ved ikke hvad dette kan skyldes) og har stadig meget ømme brystvorter, så jeg er simpelthen så frustreret. andre det har stået i samme situation? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2014

Rockertand

Llouise skriver:

Hej allesammen.

Jeg er ny herinde, men nu søger jeg råd herinde, da jeg er meget frustreret. 

Jeg har normal mens. cyklus, og for ca en uge siden gik det op for mig at jeg faktisk var gået lidt over tid, jeg tænkte at det kunne være alt muligt, så jeg tænkte ikke videre over det. Men så prøvede jeg så i søndags at tage en test, som viste meget svag positiv da de 3 minutter var gået, nu har jeg så taget en test igen idag, fordi de siger at efter 48 timer ville graviditetshomonet været blevet ca fordoblet, men idag var den negativ, ikke en lille antydning. Og jeg har stadig ikke fået min mens. Jeg skulle have haft den mellem d. 10 - 13 oktober. 

Jeg har haft lidt brunligt udflåde, (håber ingen er sarte) ( som ved ikke hvad dette kan skyldes) og har stadig meget ømme brystvorter, så jeg er simpelthen så frustreret. andre det har stået i samme situation? 

Bliv ved med at teste hver 2. Dag og se, om der sker en udvikling, men med sandsynlighed har du opfanget en bio, og så vil din mens dukke op på et tidspunkt.

Anmeld

22. oktober 2014

Louise-Nicki-buddi

En gravitet test kan ikke vise falsk posetiv  

så hvis den har vist posetiv så er den posetiv 

Anmeld

22. oktober 2014

Ka+Ma=Be

Det kan muligvis være en biokemisk graviditet - altså en graviditet som er gået meget hurtigt til grunde. Mange opdager aldrig at de var gravide fordi mens bare kom senere end ellers. Jeg oplevede det selv inden jeg blev gravid med min søn. Gik i alt 10 dage over tid før mens kom.

Men ja, der er ikke meget at gøre andet end at vente på mens eller teste igen om nogle dage

Og velkommen til

Anmeld

23. oktober 2014

Llouise

Har været ved lægen nu, og deres test var også negativ. Men fik dog taget en blodprøve. Men nu er det 12 dage siden min mens skulle have været her. Der er godt nok frustrerende, at den ikke bare kommer, når der ikke er en graviditet. :-(  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.