Klør det på DIG, hvis jeg siger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

693 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. august 2009

Rasmine

LUS???????????

HER klør det, helt vildt, og ved faktisk ikke om jeg har fået det!
En pige på job, har det, og vi sad noget tæt idag.

Og nu klør det bare!

Jeg håber bare ikke jeg har fået lus, men at min hjerne spiller mig et puds.

SÅ: Kan det smitte??? -Klør det også på dig nu?

Mette - med kløe (i hårbunden)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2009

Vingummien

Årh hader det, ingen der skal snakke om sådan noget, så føles det bare som om at der er noget.

Har haft det engang gjorde den klassiske fejl og lånte min børste ud. Men vil sige at det klør ikke kun hvis du har det, det kribler

Anmeld

21. august 2009

Rasmine

suanne85 skriver:

Årh hader det, ingen der skal snakke om sådan noget, så føles det bare som om at der er noget.

Har haft det engang gjorde den klassiske fejl og lånte min børste ud. Men vil sige at det klør ikke kun hvis du har det, det kribler

Jamm, det jo det, hvor hurtigt formerer de små sataner sig, HVIS jeg har dem.
Synes ikke jeg kan se noget....

Derfor undrede det mig lige, om jeg kunne få det til at klø i hovedbunden på andre også, bare ved at TALE om det.

Anmeld

21. august 2009

Louise mortil4

ja det begynder at klø og krible krable over det hele, det er sgu lige så slemt som hvis man finder ud af man selv eller en i ens vennekreds har lopper, puha da det er ikke til at holde ud.

Louise - som lige må klø håret et par gange ekstra nu, dog 100 % uden lus, vi tje¨kker hver torsdag eller fredag.

Anmeld

21. august 2009

Sweet1978

Ja det kribler når jeg hører/læser om det, men har mange gange haft falsk alarm og faktisk fået at vide ved min frisør at det udelukkende er tør hovedbund. Godt med balsam og hårkure.

Anmeld

22. august 2009

Diana...

Ja for søren øv øv. Men jeg er så os en der bare skal kikke på en der har lus og så for jeg det selv øv øv. 

Anmeld

22. august 2009

Mormilla

Ja det gør det! Hader når der bliver sagt lus føler at de er over hele kroppen

Se nu hvad du har gjort hihihi

Anmeld

22. august 2009

Mette+Mathias

Mebach skriver:

Derfor undrede det mig lige, om jeg kunne få det til at klø i hovedbunden på andre også, bare ved at TALE om det.

Jeg mener, at det tager 1 elelr 2 uger før et luseæg et udklækket, det er derfor der skal gå 1/2? uger mellem behandlinger.

HVIS du har fået lus, så er det jo ikke ligefrem 200 der er vandret over på dit hovede *gg* og hvis din kollega er i behandling, så er der jo (forhåbentlig) ikke flere levende lus på hende nu, men måske er der æg, men de sidder jo ret godt fast på håret.

Anmeld

22. august 2009

Vingummien

Mebach skriver:

Hehe du kan da lige købe en shampoo for det, så er du jo på den sikre side med dem.

Anmeld

22. august 2009

Helle30

Har I badekar Bacon? - eller også bare en hvid håndvask. Så vender du håret ind over med hovedet nedad og reder håret med børste/fingre et stykke tid. Hvis du har lus vil nogle af dem garanteret falde ned, så du kan se dem mod det hvide underlag.
Har haft det 2 gange i min karriere, og nu har jeg så lært, hvorfor skolefrøkener har knold i nakken.

- Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.