Hjæælp til læsning af lejekontrakt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

230 visninger
3 svar
1 synes godt om
20. oktober 2014

Anonym trådstarter

Hej alle.

jeg står i den situation at jeg er blevet enlig mor.. Jeg skal jo derfor finde en ny lejlighed, og har allerede fundet en rigtig lækker en.. MEN i lejekontrakten er der et tillæg, hvor der står at jeg skal stå for ALT, som i reperationer af vaskemaskine og det hele.. virkelig alt.. er det normalt?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2014

A1990

Hvis jeg var dig ville jeg kontakte retshjælpen og spørge om de vil  hjælpe med at læse den igennem. Det er frivillige jurister, som hjælper dig gratis 

Anmeld

20. oktober 2014

Anonym trådstarter

A1990 skriver:

Hvis jeg var dig ville jeg kontakte retshjælpen og spørge om de vil  hjælpe med at læse den igennem. Det er frivillige jurister, som hjælper dig gratis 

God ide. Tak for det

Anmeld

21. oktober 2014

Nystart

Anonym skriver:

Hej alle.

jeg står i den situation at jeg er blevet enlig mor.. Jeg skal jo derfor finde en ny lejlighed, og har allerede fundet en rigtig lækker en.. MEN i lejekontrakten er der et tillæg, hvor der står at jeg skal stå for ALT, som i reperationer af vaskemaskine og det hele.. virkelig alt.. er det normalt?? 

Det er ikke normalt at du skal de medmindre det er er fordi du har misvedligeholdt det/ødelagt...

Allerede det ville mine alarmklokker ringe, det kan godt gå hen og blive en dyr fornøjelse....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.