Sædceller med abnormalt udseende og icsi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. oktober 2014

En lille en

Er der nogen af jeres mænd som har sædceller med abnormalt udseende? Min har 100% (dvs. 0% normalt udseende) og vi blev i fredags henvist til Rigshospitalet. Vi får først svar om hans sæd kan bruges, når vi kommer til samtale, og vi er begge lige ved at gå til over uvisheden. Så hvis der er nogen af jer der har erfaringer, så vil jeg gerne høre fra jer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2014

hygsomme

Min kæreste har - men jeg kan dog ikke huske procenten

men vi er blevet gravide 2 gange (1 endte i en SA) og nu igen (er i 6 uge)  vi har forsøgt i 2 år - og har netop skulle starte behandling inden hver gang. Vi fik af vide at lægen at min kærestes sæd ikke var særlig god, men at den godt ville kunne bruges. Det vi hæftede os mest ved var at hans sædkvalitet faldt drastigt efter 30 min. 

Begge gang hvor det er lykkedes for os har i vi hygget os om morgenen -  så det var da er forsøg værd 

Anmeld

20. oktober 2014

En lille en

hygsomme skriver:

Min kæreste har - men jeg kan dog ikke huske procenten

men vi er blevet gravide 2 gange (1 endte i en SA) og nu igen (er i 6 uge)  vi har forsøgt i 2 år - og har netop skulle starte behandling inden hver gang. Vi fik af vide at lægen at min kærestes sæd ikke var særlig god, men at den godt ville kunne bruges. Det vi hæftede os mest ved var at hans sædkvalitet faldt drastigt efter 30 min. 

Begge gang hvor det er lykkedes for os har i vi hygget os om morgenen -  så det var da er forsøg værd 

Ej hvor dejligt!! Men han havde mere end 0% normale?? Fedt i nåede at blive gravide inden i kom i behandling!! Og tak for svar! 

Anmeld

20. oktober 2014

En lille en

Kan du huske om de sagde at man kunne bruge dem med abnormalt udseende?

Anmeld

20. oktober 2014

hygsomme

Vi fik desværre ikke ret meget at vide, så vi havde aftalt at spørge dem når jeg skulle til scanning for at se hvor stor mit æg var -så langt er vi jo så aldrig nået jeg fundet hans svar på prøven. Kan du fortælle mig hvilket punkt jeg skal kigge ud for? Vi fil nemlig ikke gennemgået hvad der var hvad

Anmeld

20. oktober 2014

En lille en

hygsomme skriver:

Vi fik desværre ikke ret meget at vide, så vi havde aftalt at spørge dem når jeg skulle til scanning for at se hvor stor mit æg var -så langt er vi jo så aldrig nået jeg fundet hans svar på prøven. Kan du fortælle mig hvilket punkt jeg skal kigge ud for? Vi fil nemlig ikke gennemgået hvad der var hvad

Ja det er den der hedder morfologisk normalt udseende. Grænseværdien er 4%. Mener det er en af de nederste svar. Og tusind tak for hjælpen!!  

Anmeld

20. oktober 2014

hygsomme

Det ord står desværre ikke på vores prøve jeg kan se at de har håndskrevet det i bunden af prøven - men der er desværre ikke nogen % at gå ud fra - gad vide om der er fordi at det er forskellig fra behandling til behandling. Vi skulle nemlig have en iui-h behandling. Beklager jeg ikke kunne hjælpe med andet - men ønsker jer held og lykke, og er er stort med på vejen.

Anmeld

21. oktober 2014

En lille en

hygsomme skriver:

Det ord står desværre ikke på vores prøve jeg kan se at de har håndskrevet det i bunden af prøven - men der er desværre ikke nogen % at gå ud fra - gad vide om der er fordi at det er forskellig fra behandling til behandling. Vi skulle nemlig have en iui-h behandling. Beklager jeg ikke kunne hjælpe med andet - men ønsker jer held og lykke, og er er stort med på vejen.

Det er i orden, tak fordi du gad se efter... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.