Teste tidlig positiv? Og...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

335 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. oktober 2014

Anonym trådstarter

Da jeg er en anelse i tvivl om min cyklus er jeg dermed også i tvivl om hvor langt jeg er...

Sagen er jeg imorges har testet svag positiv

Jeg er dog bange for at miste da jeg i Maj mistede i uge 6. og sidste måned blev opereret for en graviditet udenfor livmoderen....
Jeg tør simpelthen ikke satse på, at det bliver noget.....
Så jeg bestiller en tidlig scanning, satser på jeg er omkring de 4 uger

(Vi har tre friske børn, så det var noget helt nyt med at miste )

Tror jeg er et sted mellem 3+4-4+1....

Nå, men hvor tidlig testede i positiv og blev det til baby??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2014

Hønsemor

Anonym skriver:

Da jeg er en anelse i tvivl om min cyklus er jeg dermed også i tvivl om hvor langt jeg er...

Sagen er jeg imorges har testet svag positiv

Jeg er dog bange for at miste da jeg i Maj mistede i uge 6. og sidste måned blev opereret for en graviditet udenfor livmoderen....
Jeg tør simpelthen ikke satse på, at det bliver noget.....
Så jeg bestiller en tidlig scanning, satser på jeg er omkring de 4 uger

(Vi har tre friske børn, så det var noget helt nyt med at miste )

Tror jeg er et sted mellem 3+4-4+1....

Nå, men hvor tidlig testede i positiv og blev det til baby??

Alle 4 gange jeg har været gravid, har jeg testet positiv før 4+

Dog har jeg kun to børn, da den ene var en GUL som blev kemisk afbrudt, og så blev graviditeten efterfølgende afbrudt, pga. den overstående kemiske abort og jeg var blevet gravid indenfor den forbudte zone...

Anmeld

20. oktober 2014

Anonym trådstarter

Hønsemor skriver:

Alle 4 gange jeg har været gravid, har jeg testet positiv før 4+

Dog har jeg kun to børn, da den ene var en GUL som blev kemisk afbrudt, og så blev graviditeten efterfølgende afbrudt, pga. den overstående kemiske abort og jeg var blevet gravid indenfor den forbudte zone...

Den forbudte zone?

Anmeld

20. oktober 2014

Hønsemor

Anonym skriver:

Den forbudte zone?

Når man får en GUL afbrudt kemisk, får man methotrexat som bliver anvendt i kemobehandlinger, dog i langt større mængder når der er tale om cancer..

Pga. pillerne og deres effekt, sætter man en ramme der hedder at man ikke må blive gravid før der er gået 3 mdr, da man risikere et ikke levedygtigt foster, forskellige fosterskader, handicaps mv. og da man ikke kan give klart billede af bivirkningernes effekt på et ny graviditet og evt. skader/sygdomme, er det er råd de giver..

Anmeld

20. oktober 2014

Anonym trådstarter

Hønsemor skriver:

Når man får en GUL afbrudt kemisk, får man methotrexat som bliver anvendt i kemobehandlinger, dog i langt større mængder når der er tale om cancer..

Pga. pillerne og deres effekt, sætter man en ramme der hedder at man ikke må blive gravid før der er gået 3 mdr, da man risikere et ikke levedygtigt foster, forskellige fosterskader, handicaps mv. og da man ikke kan give klart billede af bivirkningernes effekt på et ny graviditet og evt. skader/sygdomme, er det er råd de giver..

Åh okay, blev li helt bange, da jeg ikke havde fået noget af vide, men mit blev jo også fjernet ved operation

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.