Musik for maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

428 visninger
3 svar
5 synes godt om
20. oktober 2014

BSB

Hej.

Vi er så småt begyndt at spille musik for min mave . Vi er 21 uger henne. Vi spiller pt. mest rolig klassisk, men der sniger sig også bland andet Tom Waits, David Bowie, Ella Fitzgerald ind.

Er der andre, der spiller for den kommende lille skat?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2014

Røverdatter

BSB skriver:

Hej.

Vi er så småt begyndt at spille musik for min mave . Vi er 21 uger henne. Vi spiller pt. mest rolig klassisk, men der sniger sig også bland andet Tom Waits, David Bowie, Ella Fitzgerald ind.

Er der andre, der spiller for den kommende lille skat?

Jeg gjorde og fedt at i gør!

Mest klassisk, men også Macy Gray, Nneka og Ayo. Sorte kvinder med styrke og sensibilitet..

Var især vild med en cd fra helseren der hed "Music for mother and child" med delfin lyde, brise i havet og alt muligt. Mozart er stadig lækkert for min 3-årige Han er generelt vild med musik faktisk!

Anmeld

21. oktober 2014

Ronja_R

Hihi, jeg spiller altså alt slags musik for min pige; Thin Lizzy, Rasmus Nøhr, Thomas Buttenschön, Christina Aguilera, Queen, Adele, Swan Lake, Marc Bolan & T.Rex, Saybia, Beatles... Ja jeg kunne blive ved.. 

Men da jeg selv er sanger, så synger jeg også selv rigtig meget for hende.. Både mine egne sange og andres 

Anmeld

21. oktober 2014

Sunsmile

Ronja_R skriver:

Hihi, jeg spiller altså alt slags musik for min pige; Thin Lizzy, Rasmus Nøhr, Thomas Buttenschön, Christina Aguilera, Queen, Adele, Swan Lake, Marc Bolan & T.Rex, Saybia, Beatles... Ja jeg kunne blive ved.. 

Men da jeg selv er sanger, så synger jeg også selv rigtig meget for hende.. Både mine egne sange og andres 

Fedt at du synger for dit barn.

Jeg spiler også en masse musik for min lille pige, men det er nu lige så meget for min egen skyld. Jeg arbejder i en vuggestue så har da også fået sunget en del børnesange allerede, men så skal jeg bare også lige huske at synge nu hvor jeg er gået på barsel 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.