når man har en tumling også.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

285 visninger
4 svar
2 synes godt om
20. oktober 2014

Anonym trådstarter

Er anonym da graviditeten ikke er offenliggjort. 

Men hvor risikabelt er det at løfte sin rumlig på 16 kg og tumle og få stød på maven. 

Min dreng kan være ret voldsom i legen, og mht løft kan jeg ikke undgå det når han får sine "selvstændigjedsfaseudbrud" og simpelhen nød til at fjerne ham fysisk fra situationen somme tider.

synes det er ret ubehagelig at udsætte maven for disse ting, men er jo også nød at være mor for ham her.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2014

Mumto3

Vi kvinder er designet til at føde flere børn :-) så det kan din mave sagtens tåle. Tillykke!!! :-)

Anmeld

20. oktober 2014

Baby15

Der er 13 måneder imellem mine, og ja, maven får lidt hug engang imellem, men min søn blev da alligevel i maven til 41+3 

Jeg løftede også mit barn på trods af bækkenløsning . 

Anmeld

20. oktober 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Min er 3år og en rigtig bullerbasse. Sådan er det bare. Selfølgelig prøver jeg at passe lidt på, men man kan ikke komme udenom nogen hug. Bærer ham også jævnligt op til 2. sal hvis vi har været ude om aftenen og han er faldet i søvn i bilen. Han vejer lige knap 20kg. 

Er i uge 33 nu.

Anmeld

20. oktober 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Snak evt med din jm. Baby ligger godt beskyttet i maven. Dels ligger baby i sin moderkage, i livmoderen inde bag endnu en dims(kan slet ikke huske alt det der med navne og sådan mere) og så self huden, og hvis det var mig, lidt fedt.(og muskler)

Så alt i alt ligger baby heldigvis godt beskyttet

tilkykke med graviditeten!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.